כתבות ממומנות

שירותי מחשוב ענן לעסקים

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר עסקים העושים שימוש בשירותי מחשוב בענן. אותם בעלי עסקים המעמיקים מעט בתחום הכלים הממוחשבים והאינטרנט מבינים את החשיבות והיתרונות של כלים אלו לעסק שלהם, לצמיחה שלהם ולאופן שבו הם מתנהלים. כל בית עסק משתמש כיום בשירותי ענן בדרך זו או אחרת החל מתיבות המייל שאנו משתמשים בהם, דרך אחסון בענן בגוגל דוקס ועד גלישה ברשתות החברתיות. איך ניתן להשתמש בשירותי מחשוב ענן לעסקים ומהם היתרונות המדוברים?

תוכן עניינים

מה אתם באמת יודעים על שירותי מחשוב ענן לעסקים?

שירותי מחשוב ענן לעסקים הוא תחום קצת אפרורי למי שאינו משקיע מעט זמן להכיר וללמוד אותו או את היתרונות שלו לעסקים. אנו מכירים את השימוש באינטרנט ובמחשבים כחלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו אך מהו למעשה מחשוב ענן לעסקים? ובכן מדובר במונח המתייחס למגוון שירותים וכלים טכנולוגיים, הנגישים למשתמשים באמצעות חיבור מרחוק בחיבור המתבצע דרך רשת האינטרנט למעשה. הנתונים, הכלים, התוכנות והמערכות השונות מותקנים על מכשיר הקצה (כמו למשל מחשב נייד או נייח של החברה) ויכולים לגשת אל המידע או הכלים הללו מכל מקום ובכל זמן, כל עוד יש להם מכשיר תומך חיבור לאינטרנט וכמובן אפשרות להתחבר לאינטרנט באזור בו הם נמצאים. כך בעלי עסקים יכולים להרוויח את היתרונות הרבים של שירותי מחשוב ענן לעסקים.

מהם היתרונות של מחשוב ענן לעסקים?

בעידן התחרותי שאנו נמצאים בו כל יתרון שנוכל ליצור על המתחרים שלנו יכול לעזור לנו להשיג נתח רב יותר מקהל היעד כלקוחות שלנו. יתרה מכך, שירותי מחשוב ענן לעסקים מסייעים בהרבה פרמטרים אחרים מעבר ליצירת יתרון שירותי על המתחרים. כך למשל שיפור הפרודוקטיביות בעסק, ניהול מאגרי מידע בצורה מאובטחת וקלה שחוסכת לנו את הצורך לשכור מחסנים לשמירה על ארכיון מידע רב (או פשוט לתפוס לנו מקום במשרד) וכמובן לעשות שימוש בכלים שונים לביצוע משימות פרודוקטיבי יותר ועוד. כל אלה ועוד נמנים בין היתרונות של שירותי מחשוב בענן.

על מה חשוב לשים לב בבחירת שירותי מחשוב ענן לעסקים?

  • אבטחה – הדבר הראשון שתרצו לבדוק הוא את מערך האבטחה של השירותים בהם אתם עושים שימוש. לאחר שכירת חברת IT שתבצע את ההטמעה של המערכות השונות או תקצה לכם שרת ייעודי עבור הנתונים והתשתיות שלכם, תרצו לבדוק עד כמה החברה שמה דגש על נושא האבטחה של המידע, מה לגבי גיבויים? מה קורה במידה ויש פריצה חלילה? מי מנהל את מערך האבטחה הדיגיטלי הזה? מי משחזר את הנתונים? תוך כמה זמן זה מתבצע? ועוד.
  • כלים שונים – אילו כלים שונים החברה מטמיעה לצרכי החברה שלכם? יש חברות המנהלות שרתים קיימים, אחרות מציעות מגוון כלים לשיפור הפרודוקטיביות בעסק ועוד.
  • שירות – מהי הזמינות של מחלקת שירות הלקוחות של החברה עמה אתם עובדים, מהי רמת השירות של התמיכה הטכנית וכו'.

קרדיט תמונה FREEPIK

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker