כתבות ממומנות

זקוקים לעזרה במימון טיפול עבור אדם סיעודי? המאמר הבא בשבילכם

אומנם כולנו יודעים לומר שאנחנו לא יודעים מה יקרה לנו מחר, אך לגלות שזה נכון, הלכה למעשה, על בשרנו, זה לא תמיד פשוט. לכן, אם בגלל סיבה כזו או אחרת אחד מההורים שלכם הפך להיות סיעודי, זה ברור שתרצו לעזור לו. לראות את ההורים שלנו הופכים לסיעודיים וזקוקים לעזרה זה לא פשוט. עם זאת, אנחנו נדרשים להגיב ולהגיש להם את העזרה שלה הם זקוקים. בישראל של ימינו חיים יותר מ200,000 אנשים שמוגדרים כחולים סיעודיים. בנוסף, העלות של טיפול באדם סיעודי הינה מאוד גבוהה. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם: איך מתמודדים עם העניין הזה? איך אפשר לממן את העלות של טיפול באדם סיעודי? ומי באמת יוכל לעזור לנו? חשוב להבין שכאן בדיוק נכנסות לתמונה התביעות הסיעודיות, כי אין ספק שגם לכם יש ביטוח שתוכלו לקבל ממנו סיוע, כיסוי ופיצוי.

פניה אל חברת הביטוח – איך תעשו זאת בדרך נכונה?

הבעיה עם הגשת תביעת סיעוד , היא שזה לא קל כפי שזה נראה. אנשים הרבה פעמים בטוחים שהם ירימו טלפון אל חברת הביטוח שלהם ותוך כמה שבועות הם יקבלו אליהם את הסכום שמגיע להם. עם זאת, בפועל זה לא קל. בפועל אנחנו רואים שהרבה פעמים חברות הביטוח עושות הכול כדי להתעלם מהלקוח, כדי לדחות אותו וכדי להתנער ממנו. לא חסרים סיפורים על אנשים ששילמו על ביטוחים סיעודיים במשך עשרות שנים וברגע האמת הם לא קיבלו עזרה מחברת הביטוח. לכן, אם זה קורה גם לכם, תוכלו להתנחם בעובדה שאתם לא לבד. הבעיה היא, שזה לא מספיק. בסופו של דבר, אתם צריכים עזרה כלכלית כדי שתוכלו לממן את הטיפול של אותו אדם סיעודי. לכן כדאי לדעת, בדיוק ברגעים כאלה, שכדאי לפנות לעורך דין שזו המומחיות שלו. לא חסרים עורכי דין שעוסקים בתחום התביעות הסיעודיות, כך שאין ספק שאחד מהם יוכל לסייע לכם.

עורך דין לתביעות סיעודיות

הקושי שהרבה פעמים אנשים נתקלים בו, הוא למצוא עורך דין לענייני תביעות סיעוד. לכן ברור מדעו גם אתם בדילמה – אל מי פונים? איך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה? ואיך תוכלו לדעת שאתם פונים אל עורך דין שבאמת ניתן יהיה לסמוך עליו בעיניים עצומות? הדרך הנכונה ביותר היא לקרוא מראש כל מה שניתן אודות עורך הדין שנראה לכם מתאים. האם הוא מקצועי? והאם אנשים אחרים שנעזרו בו ממליצים עליו? עד כמה הוא מוכר? והאם יש לו מוניטין של עורך דין מוכשר? השאלה האם תביעת סיעוד תדחה או תקבל מענה חיובי תלויה הרבה פעמים בשאלה איך מגישים אותה ואיזה עורך דין מנהל את הדברים. לכן רצוי מאוד לבדוק מראש שאתם בוחרים אדם מקצועי ואמין שלא יאכזב אתכם.

קרדיט לתמונות PIXABAY

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker