כתבות ממומנות

חזרה לנעורים – 2 הטיפולים המובילים בחומצה היאלורונית

תתארו לכם אם רק ניתן היה לעצור את הזמן?

תדמיינו שבמשך חיים שלמים אתם נשארים עם אותו מבנה הפנים שהיה לכם בגילאי ה-20, השפתיים מלאות ובשרניות, אין קמטי הבעה מצידי הפה, המצח חלק ויפייפה, אף סולד וקו לסת משורטט.

אז אולי עדיין לא הומצאה לה מכונת הזמן שתעשה זאת, וזה נכון שניתן לשמור על עורנו על ידי מינון החשיפה לשמש, שימוש בקרם הגנה, הענקת הלחות על ידי קרמים וטיפולים קומסטים…
אבל – בסופו של יום, הגיל עושה את שלו.

עם השנים יורדת רמת הלחות בעור, אנחנו מאבדים מהנפחים של איברי הפנים והעור מאבד מהאלסטיות שלו – מה שמביא איתו קמטי הבעה, ומראה מבוגר יותר לעור הפנים.

בשנת 1934 גילו שני חוקרים (קארל מייר וג'ון פאלמר) את החומצה ההיאלורונית ואת היכולת המדהימה שלה לשימור נפח העור ולחותו.
רק בשנת ה-90 החלו להשתמש בה בטיפולים אסתטיים רפואיים, והיא הפכה ל"דבר הגדול הבא" בתחום הרפואה האסתטית!

אז מה זו בעצם חומצת הפלא הזו?
מדובר בחומר שנוצר בגוף באופן טבעי ברקמות החיבור, ועם השנים כמות החומר הולכת ופוחתת (לכן אנו מאבדים לחות ונפח רב באזור איברי הפנים).
איבוד של חומר זה יכול לגרום גם לבעיות כמו: היחלשות הראייה, שחיקת סחוסים, איבוד האלסטיות של העור ועוד.
לכן, חשוב להשלים את רמת החומצה ההיאלורונית בגוף (גם אם מדובר בצורה מלאכותית), דבר שבעבר הלא רחוק היה ניתן רק לחלום עליו.

2 טיפולים אסתטיים מובילים – בעזרת חומצה היאלורונית:

חומצה היאלורונית בשפתיים (עיבוי שפתיים) – הזרקת חומר מילוי לאזור השפתיים (בעבר היו משתמשים בסיליקון, כיום משתמשים בחומר הטבעי – החומצה ההיאלורונית), שימוש בחומצה זו מאפשר להשתמש בדרגות סמיכות עדינות בעת ההזרקה ובכך להשיג תוצאות ביתר דיוק ועם דגש על הנראות הטבעית – הענקת מסגרת עדינה לשפתיים, רכה וחושנית והקניית מראה "בשרני" ומלא.

המלצה חמה: עשו את הטיפול אך ורק במרפאה אסתטית מקצועית המחזיקה צוות רפואי בכיר ומוסמך, למרות שמדובר בתהליך מהיר ופשוט כביכול, בכל זאת נעשה תהליך החדרת חומר לגוף ולכן עשו זאת רק במקום המוסמך לכך.

מילוי קמטים בהזרקה היאלורונית – אחד הטיפולים הנפוצים הוא מילוי קמטים בשימוש בחומצה ההיאלורונית, עצם העובדה שאנו מחדירים לעור הפנים חומר שיוצר מלכתחילה בגוף ולא חומר זר (כמו הסיליקון), מאפשרת לגוף לקבל זאת בצורה הרבה יותר טובה וטבעית לעין.
ההזרקה אינה קבועה מכיוון שהחומר נספג ברקמות והכמות שלו יורדת עם הזמן, אך החומצה ההיאלורונית מחזיקה למשך זמן רק יותר מאשר הסיליקון וגם משפיעה על איכות רקמת העור באופן טבעי.

החומצה ההיאלורונית יכולה לעזור לכם לחזור כמה שנים טובות אחורה בזמן, אנחנו מזהירים שאתם הולכים להתאהב!
כמובן שניתן לעשות כמה טיפולים שתרצו, אין לכך השפעה שלילית על הגוף – והמראה? אל תתפלאו אם יתנו לכם 10 שנים פחות.

אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים, נשמח להמליץ לכם על המרפאה האסתטית של ד"ר אלמן המחזיקה במספר סניפים ברחבי הארץ: תל אביב, ראשון לציון וחיפה.
ובעלת צוות רפואי מוסמך שישמח לייעץ לכם ולטפל בכם ביתר סובלנות ומקצועיות.

 

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker