כתבות ממומנות

מערכת חכמה ומומלצת שמחברת בין בקרים חכמים

למי שלא שם לב, כיום אנו חיים לצד דור שכולו נושם טכנולוגיות חכמות ותקשורת בדיגיטל. בעשורים האחרונים, עברו האמצעים שמשמשים אותנו כדי להעביר מסרים, לשמור על קשר ולמסור נתונים מהפכניים.

אם עד לפני 25 שנה עוד הסתמכנו רובנו על טלפון חוטי ופקסים עבור רוב התקשורת, כיום מחשבים זעירים ורבי עוצמה מלווים אותנו בכיס לכל מקום, תוך שהם יכולים לבצע עשרות משימות תקשורת בו-זמנית. השלב הבא המגמה הזו הוא ללא ספק המעבר לבית החכם. הטכנולוגיה החדשנית של היום מאפשרת לך לחבר את כל מכשירי החשמל והתשתיות של ביתך לרשת שיתופית אחת הניתנת לשליטה עצמאית ומרחוק. מדוע מדובר באחד הטרנדים החמים ביותר היום בעיצוב הבית? אספנו כמה יתרונות שכדאי לקחת בחשבון.

תוכן עניינים

ניהול כל מכשירי הבית שלך ממקום אחד

נוחות ואיכות חיים הן שם המשחק. היכולת לשמור על כל הטכנולוגיה בבית, מחוברת דרך ממשק אחד. ניתן לשלוט בתאורה, בחימום, בדוד החשמלי, במיזוג ובתריסים החשמליים דרך הטלפון החכם ולהבטיח שבכל חזרה הביתה, הבית תמיד יקבל אותך בכיף ובמידת הנוחות הנכונה.

גמישות יוצאת דופן

אחד היתרונות הבולטים ביותר במערכות בית חכם אלחוטי הוא הגמישות הגבוהה בשימוש בהן. מערכות מהסוג הזה לעולם לא נעשות מיושנות, מכיוון שניתן תמיד להרחיב אותן ולשלב פתרונות מתקדמים ורחבי היקף. כך למשל, מערכת Vitrea Vtouch Pro מאפשרת לשלב מגוון רחב של מערכות אלחוטיות צד שלישי המובילות בשוק, במערכת קיימת ולהרחיב ללא הרף את טווח האפשרויות שלכם. מערכות מהסוג הזה מבטיחות שתמיד תוכלו לשמור אצבע על הדופק ולוודא שבבית מיושמים הפתרונות המתקדמים ביותר.

פתרון האבטחה האידיאלי לבית

עם מערכות כמו Vitrea Vtouch Pro לא ניתן לשלב רק מערכות מולטימדיה או תאורה. המערכת תשתלב באופן מושלם גם במערכות אלחוטיות בתחום האבטחה ותאפשר לכם ליהנות משליטה שטרם הכרתם מכל מקום ובכל זמן. ניתן להתחבר באמצעות המערכת למצלמות מעקב, לחבר גלאי תנועה, לשלב את המערכת באינטרקום או במערכת כריזה ולעקוב מכל מקום ובכל זמן אחר כל המתרחש בבית. במקרה של אירוע אבטחה, יש אפשרות לראות בזמן אמת בדיוק מה קורה ולהגיב בהתאם באמצעות פתרונות הנשלטים מרחוק.

יעילות אנרגטית מיטבית

המערכת מאפשרת חסכון של ממש בצריכת האנרגיה. ניתן ליהנות משליטה מדויקת מאי פעם בחימום וקירור הבית, עם תוכנית מתוזמנת להתאמת הטמפרטורה והדלקה וכיבוי התאורה באמצעות חיישני תנועה או על ידי הגדרת שעת כיבוי אורות בכל הבית. גם בשבת, ניתן להגדיר מראש אילו מכשירי חשמל יפעלו ומתי ללא כל צורך בהתערבות או השארת אור ומכשירים דלוקים בלית ברירה.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker