כתבות ממומנות

דובי ענק מטר וחצי – הדגם הנמכר ביותר

מחפשים לקנות מתנה מיוחדת לאהוב או לאהובה שלכם ליום הולדת, יום נישואין, יום האהבה או לכל אירוע מיוחד אחר? יצאנו לחפש את המתנה הכי מיוחדת שניתן לרכוש ואשר תעלה חיוך רחב על כל מי שיקבל אותי – בין אם זה גבר או אישה, ילד או ילדה, נער או נערה.

מבין כל המתנות ה-"רגילות": בושם, תכשיטים, סמארטפון, שעון חכם וכו… לרוב לא תמצאו מתנה שבאמת מרשימה וגדולה במיוחד ותפתיע באמת. יצאנו לבדוק ומצאנו את המתנה המושלמת עבור האהובים שלכם – בובה דובי ענק היא המתנה המושלמת. למה? בגלל גודלו העצום של הדובי המיוחד הוא יפתיע את כל מי שיקבל אותו.

מה זה בדיוק דובי ענק?

דובי גדול יוגדר ככזה אם גודלו עולה על מטר אחד, ישנם מגוון רחב של גדלים כך שתוכלו להתאים את הדובי בדיוק לאדם לו אתם רוכשים אותו במתנה.

דובי מטר לרוב נרכש עבור ילדה או ילדה כיוון שגובהו כגובהם של ילדים ובשביל הילד הדובי עצום במיוחד. באתר "דובים – דובי ענק", משווק הדובים הגדול בישראל ישירות מהמפעל לצרכן – ניתן למצוא דובים בגודל מטר בעלות שמתחילה ב-129 ₪ בלבד.

דובי מטר וחצי, כאן אנו כבר מדברים על דובי ממש גדול שגובהו כגובה של אישה ממוצעת ולכן לרוב נרכש כמתנה לאישה ליום הולדת, יום האהבה, יום נישואין או סתם כפינוק נעים וחמים לחורף. ניתן למצוא דובי ענק בגודל מטר וחצי במחיר שמתחיל בכ-199 ₪ בלבד.

דובי 2 מטר הינו ענק במיוחד, גובהו גבוה מגובה ממוצע של גבר ושל אישה, מי שקונה אותו לרוב רוצה להפתיע בענק כיוון שברגע שתראו אותו הלסת שלכם תישמט מהנוכחות העצומה שלו. דובי גדול בגודל 2 מטר ניתן למצוא באתר "דובים" במחיר שמתחיל בכ-259 ₪ בלבד – מחיר נמוך מאוד לתמורה ענקית שכזאת.

דובי 3 מטר הוא הדובי הגדול ביותר שניתן למצוא בארץ, אם לדייק, גודלו הוא 2.6 מטר והוא בגובה של תקרה ממוצעות, לכן דובי זה הוא מאוד נישתי ולרוב נרכש לאירועים כגון בת מצווה, ברית או בריתה – כאביזר שמטרתו להרשים את האורחים ולשמש כתפאורה לצילום תמונות.

לא משנה איזה גודל של דובי גדול תבחרו, אנחנו בטוחים שהאדם לו תרכשו אותו יתרגש מאוד ויופתע כפי שלא יופתע מכל מתנה אחרת.

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker