כתבות ממומנות

איך לבחור צמידי זהב המותאמים לסטייל שלך

עולם התכשיטים משתנה בכל עונה וכמוהו גם הסטייל והטרנדים המתאימים לכל אחת ואחת. אחד מהתכשיטים הפופולריים ביותר הינם צמידי זהב שתמיד יאפשרו לך לשדרג את הופעתך מבלי להשקיע מאמץ יתר על המידה. עם שמלה שחורה או צבעונית, או בג'ינס וחולצת טי שירט פשוטה, צמידי הזהב הם בדיוק הדבר הנוצץ והנכון שיקפיץ את המראה הכללי. יחד עם זאת, מאחר ותכשיטי זהב אנחנו לא רוכשים בכל יום, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את הצמידים הנכונים ביותר עבורך שיתאימו לסטייל האישי שלך.

תוכן עניינים

גודלם של צמידי זהב

צמידי זהב מגיעים במגוון רחב של גדלים ועובי. בעוד צמיד זהב יכול לשבת על פרק כף היד בצורה צמודה או באופן רופף, ישנם מספר טריקים באשר לגודלם של צמידי הזהב שיכולים להשפיע על האופן בו היד שלך נראית. צמידים דקים עלולים "להיבלע" ביד בעוד צמידים עבים יכולים להשוות לך מראה רזה יותר, ועל כן, כשאת בוחרת את הגודל והעובי של צמיד הזהב הביטי במראה כשאת עם חולצה קצרה או גופיה על מנת לבחון כיצד התוצאה מתקבלת על היד.

עיצוב הצמיד

מעבר לגודל ולעובי של הצמיד, העיצוב של הצמיד עצמו בהחלט ישפיע על הסגנון והלבוש. ישנם צמידי חוליות, צמידים קשיחים העשויים מיחידת זהב אחת, צמידים בשילוב של אבני חן או יהלומים. האם אתם מתכוונים לשלב את צמיד הזהב עם צמידים נוספים, או שאולי אתם מעוניינים רק בצמיד אחד ומרכזי? מהם התכשיטים הנוספים שאתם עונדים במהלך היום והאם אתם בני אדם של צבעוניות מתפרצת או מעדיפים לשמור על מראה קלאסי? כל אלו יכוונו אתכם אל עבר הבחירה של הצמיד הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

ההצהרה האופנתית שלכם

כאשר אנחנו בוחרים בתכשיטים אנחנו למעשה אומרים על עצמנו משהו ורוצים להביא לידי ביטוי את האישיות כלפי חוץ. התכשיטים שלנו הם בדיוק הפריטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול. מעבר לסוג החומר, הצבע והגודל של התמיד, לכל אחד ואחת מתאים סגנון אחר בדיוק כפי שאנחנו בוחרים לעצמנו את הבגדים. צמידי זהב מאפשרים לנו לקחת את הסגנון שלנו אל עבר הקלאסי והנקי, סגנון וינטג' בעל נגיעות רומנטיות וכמובן מראה מודרני ומהוקצע. אין ספק שלצמידי הזהב יש את היכולת הזו לאפשר לנו לשחק עם המראה ולייצר שילובים מיוחדים.

ליום יום או לאירועים מיוחדים

ישנו הבדל בין תכשיטי יום יום לבין תכשיטים של שעות הערב ולאירועים מיוחדים. אם אתם מחפשים אחר צמיד זהב שיוכל לשמש אתכם לאורך היממה כולה, חשוב לקחת בחשבון את משקלו של הצמיד והנוחות של על פרק כף היד. במהלך עיסוקי היום יום אנחנו מחפשים נוחות, תכשיט שלא יפריע ולא יכביד, שניתן יהיה לראות אותו מצד אחד, אך גם שלא יסרבל את העבודה שלנו במהלך יום עבודה או סידורים. מומלץ לתת את הדעת לגבי אופן השימוש שלנו בתכשיט על מנת שנוכל לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורנו.

תפקידו של הסוגר

זה אמנם נראה עניין פשוט ומשני, אך לסוגר של הצמיד יש תפקיד חשוב הן מבחינת שמירה על התכשיט על פרק כף היד והן מבחינת העיצוב, כמו גם הנוחות של השימוש. שימו לב כי הסוגר מאפשר לכם נעילה בטוחה של הצמיד, אך אינו פוגם בעיצוב הכללי של התכשיט. צמיד זהב איכותי יהיה כזה שיאפשר לכם להיות בטוחים שהצמיד לא ייפול או יישמט בטעות, אך יהווה חלק אינטגרלי מהצמיד מבחינת העיצוב הכללי שלו.

קרדיט לתמונה: pexels
תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker