חדשות

קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה – הכירו את כל נקודות הזיכוי השכיחות ביותר שאולי מגיעות גם לכם !

בטוחים שניכויי המס החודשיים שלכם גבוהים מידי? ייתכן שאתם צודקים ובבדיקה פשוטה תימצאו זכאים לקבל החזרי מס על סך אלפי שקלים. רשויות המס מחשבות את ניכויי המיסים ממשכורתו של כל עובד בשיטת הערכה בלבד. ניכויי המס מחושבים על בסיס ההכנסה השנתית המשוערת של כל עובד (בהתבסס על חוזה העבודה שלו – עובד שמרוויח כ 10,000 שקלים בכל חודש, צפוי להרוויח 120,000 שקלים כל שנה). על בסיס הכנסה שנתית משוערת זו מחושב סך ניכוי שנתי ומחולק ל 12 תשלומים חודשיים. אך מה קורה אם המשכורת שלכם השתנתה במהלך השנה? מה קורה אם לא ניצלתם קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה? המקרים הללו ועוד רבים נוספים נופים בין הכיסאות וגורמים לעובדים רבים לשלם מיסים גבוהים שלא לצורך.

תוכן עניינים

בדיקה מהירה – כך תוכלו לדעת אם אתם זכאים לקבל החזרים תוך דקות בודדות

החזרי מס – זכותך! עוסקים בכל הקשור לניכויי המס מזה לא מעט שנים ומכירים את כל פרטי החוקה על בוריים. מתמודדים עם עיכוב החזר מס הכנסה או אי קבלת החזר מס מענק עבודה? ייתכן שהחזרי מס – זכותך! יוכלו לסייע לכם להתגבר על הבעיות הללו בקלות ובמהירות רבה. אז רגע לפני שאתם מגיעים לתורים הארוכים של המשרדים הממשלתיים, חשוב להדגיש ולומר כי כיום יש אפשרות מתקדמת של בדיקת זכאות לקבל החזרי מס דרך האינטרנט. לא תצטרכו להשקיע יותר מכמה דקות בודדות מכל מקום שתבחרו בשביל לבדוק האם גם אתם זכאים לקבל החזרים. מעבר לניכויי המס ישנם מקרים נוספים שיוצרים פערי מס ומזכים רבים בקבלת החזרים. אחד המקרים השכיחים ביותר הוא קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה ללא ידיעת המקבל.

נקודות זיכוי – הנחות משמעותיות בתשלומי המיסים

קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה מאפשרת למקבל אותה ליהנות מהנחה משמעותית בניכויי המיסים. לא מעט אנשים כיום זכאים לקבלת נקודות זיכוי במס הכנסה ללא ידיעתם, מה שגורם להם לשלם מיסים ללא ההנחה המגיעה להם. החזרי מס – זכותך! מציגים בפני כל לקוחותיו את נקודות הזיכוי השכיחות ביותר והן: נקודת זיכוי למסיימי תואר אקדמי, נקודת זיכוי למשלמי מזונות, נקודת זיכוי להורים לילד עם צרכים מיוחדים, נקודת זיכוי לבעלי נכויות פיזיות או נפשיות ועוד. לפני שאתם ממהרים לבדוק זכאות לקבל החזרים, חשוב שתבדקו האם גם אתם זכאים לקבל נקודות זיכוי שונות.

מענק עבודה – ייתכן שגם אתם זכאים לקבל תמריץ כספי מידי שנה!

מעבר לאי קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה, ישנו מקרה נוסף שגורם לרבים להימצא זכאים לקבל החזרים והוא אי קבלת החזר מס מענק עבודה. ישנם עובדים רבים הזכרים לקבל מענקי עבודה שנתיים בתור תמריצים להתמדתם בעבודה. עובדים רבים שזכרים למענק לא מקבלים אותו, מה שאומר שגם הם ימצאו זכאים לקבל החזרי מס הכנסה. החזרי מס – זכותך! מסייעים ללקוחות רבים לקבל את כל המגיע להם ישירות לחשבון הבנק. ישנן מספר נקודות חשובות שכדאי שתכירו אודות החזרי המיסים המגיעים לחשבון הבנק.

כל הפרטים על קבלת ההחזרים – ישירות לחשבון, עד שש שנים אחורה ובתוספת ריבית שנתית של 4%!

ראשית, חשוב לדעת שאי קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה או קבלת החזרים מכל סיבה אחרת יינתנו עד שש שנים מתום שנת המס בה חלה הטעות. כלומר, אם עברו שבע שנים מאז שילמתם מיסים גבוהים שלא לצורך, לא תוכלו לקבל את כל המגיע לכם בחזרה. שנית, חשוב לדעת שכספי ההחזרים מועברים ישירות לחשבון הבנק המעודכן אצל רשות המיסים, כך שאם החלפתם חשבון בנק לאחרונה, חשוב לוודא שהוא מעודכן אצל רשויות המס. שלישית, כל כספי ההחזרים מאי קבלת נקודות זיכוי במס הכנסה או מכל סיבה אחרת יועברו לחשבון בתוספת של 4% מידי שנה. רשויות המס מחזירות את הכספים שגבו שלא לצורך ים 4% ריבית חיובית על כל שנה שהכסף היה ברשות המיסים. אז אם גם אתם בטוחים שמגיעים לכם החזרי מס , חשוב שתבדקו את זכאותכם. אל תתעצלו, הבדיקה מהירה ופשוטה כך שתוכלו להשלים אותה תוך דקות בודדות ללא בירוקרטיות או טפסים מורכבים. עברו פעם נוספת על כך הפרטים שהשלמתם בבדיקת הזכאות, כל טעות הקלדה עשויה לגרור עיכוב החזר מס הכנסה

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker