משפחה

טיפים לבחירת מחליק שיער איכותי

ניתן לומר באופן חד משמעי שמחליק השיער הפך להיות המכשיר של עיצוב השיער הפופולרי ביותר. הרבה נשים מחליקות את השיער שלהן לאחר חפיפה באמצעות השימוש במחליק השיער, אבל לא תמיד הן נהנות מהתוצאות שהן מקבלות. מחליק שיער באיכות נמוכה עלול מאוד לפגוע בשיער שלך, לייבש ולשרוף אותו, ככה שבמקום ליהנות מהשיער החלק, המבריק והמרשים שלכן, אתן תקבלו שיער מאוד יבש, נפוח, וחסר חיים אשר נראה מאוד רע. חלק מאוד חשוב בהשגה של מראה של שיער חלק ומחמיא ביותר תלוי כמובן באיכות של המכשיר להחלקת השיער שלך. אז איך בוחרים מחליק שיער איכותי אתם שואלים?

גורם ראשון לבחירה נכונה

הגורם הראשון הוא קודם כל הבסיס, מחליקי השיער בנויים בצורה של מלקחיים שבכל צד יש פלטה שהיא המקור של החום במחליק עצמו. עוטפים את קצוות השיער במלקחיים ופשוט מעבירים בתנועה של החלקה למטה, עד שהשיער יבש וחלק לגמרי. חשוב מאוד להבין שסוגי השיער השונים זקוקים לרמות של טמפרטורה אחרות בשביל לקבל תוצאה מעולה ללא סיכון מיותר בשביל השיער. הדרגה של החום תלויה בעובי של השיער, כמובן ששיער עבה יותר יהיה זקוק לדרגת חום גבוהה הרבה יותר בשביל להתייבש ולהתיישר, בעוד שמדובר על שיער דק ניתן לומר שהוא זקוק לדרגות חום נמוכות יותר. לכן, אחד הדברים הכי חשובים הוא שהמחליק של השיער שלכם צריך להיות בעל יכולת של ויסות בהקשר לטמפרטורה.

הגורם השני

החשוב ביותר הוא ממה עשויות הפלטות של המחליק שלכם אשר באות במגע ישיר עם השיער. קיימים כרגע בשוק כמה וכמה סוגים שונים, לדוגמא, לוחות קרמיים, לוחות טפלון, לוחות מתכת, טורמלין וגם טיטניום. מחליקים זולים יהיו עם לוחות מתכת והם בין הלא מומלצים לבריאות של השיער שלכן. עדיף תמיד מחליק שיער שהוא בעל לוחות קרמיים והכי עדיף זה הוא המחליק בעל לוחות הטורמלין או הטיטניום. חומר הטיטניום מפחית רבות את החשמל הסטטי אשר נמצא בשיער ומונע התנפחות של השיער לאחר השימוש באותו מחליק. ניתן לומר שגודל הלוחות גם קובע, לשיער ארוך יותר עדיף בהרבה מחליק שהוא בעל לוחות רחבים, אבל בגדול, הרוחב של הפלטות יקבע את הנוחות של העבודה והמהירות שלה. בתחום של הנוחות בעבודה חשוב לציין את הנוחות של האחיזה במחליק ואת הכבל שלו. כבל אשר מסתובב בשלושת מאות שישים מעלות יהפוך את העבודה שלכן לקלה ונוחה הרבה יותר. גם המהירות של החימום במחליק מהווה נקודה מאוד חשובה. לנשים עסוקות אין זמן לחכות יותר מדי עד שהמחליק יתחמם עד לטמפרטורה הרצויה, וחשוב מאוד שתהיה תצוגה נוחה ויעילה לדרגת החום של המכשיר בכל רגע נתון בזמן אמת בזמן העבודה.

אחריות

חשוב מאוד להקדיש כמה שורות על נושא האחריות. אל תעשו טעות שתצטערו עלייה, אל תקנו מחליק שיער שהוא בלי האחריות הרשמית של היצרן, מינימום לשנה בודדת. כל הגורמים הללו ועוד, הם אלה אשר יקבעו גם בשביל מעצבי השיער וגם עבור המשתמשות הביתיות שזה אתן, את הרמה של השביעות רצון שלכם ממחליק השיער שקניתם. בגלל הגורמים האלה ועוד כדומה, הם הסיבה לפופולאריות של מחליקי השיער. מחליקי השיער של חברת קורטקס הם הבחירה המועדפת ביותר בכלל מעצבי השיער בארה"ב ובעולם, וכעת ניתן להשיג אותם גם בישראל. מדובר על מחליקי שיער מקצועיים אשר מציעים הרבה יתרונות מעבר למקובל בתחום של המחליקים לשיער.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker