כתבות ממומנות

אוהבת ילדים מושבעת? הכירי את המקצוע המושלם עבורך

כשאת נתקלת בילד או ילדה ברחוב החיוך שלך מתרחב?

כשאת נתקלת בילד או ילדה ברחוב החיוך שלך מתרחב?
אולי את אמא עם ילדים מתבגרים ומרגישה שהגיע הזמן להגשים את עצמך וליצור סביבה שתיתן לך סיפוק רב, או שיתכן ואת בתחילת הגיל השלישי וומתעוררת אצלך תחושה של מחסור באנרגייה שמחה וצעירה סביבך…
אז סביר להניח שלהיות סייעת בגן ילדים זה בדיוק בשבילך!

תפקיד הסייעת שונה במקצת מתפקידה של הגננת, חלק מרכזי מהתפקיד שלה הוא לעזור בחינוך הילדים, לעודד אותם ללמידה והתפתחות עצמאית, לעזור לצוות הגן גם מבחינה ארגונית וגם מבחינה חינוכית ולסייע בשגרת היום יום בגן.

דרושים בחינוך לא מעט סייעים וסייעות בגנים השונים ברחבי הארץ, מספר הילודה הולך ועולה משנה לשנה, גנים חדשים נפתחים ולכן יש צורך בכח עבודה רב ואיכותי.
מדובר במקצוע שישפיע על נראותו ועתידו של הדור הבא שלנו, וכמובן שהכל טמון בסופו של דבר בחינוך ובערכים שאותם קטנטנים ירכשו למשך חייהם הבוגרים.

ומה לגבי ההכשרה?
תופתעו לגלות שבשונה מתפקיד הגננת, בשביל להיות סייעת אין צורך בלימודים אקדמאיים או תקופת הכשרה מסוימת, ישנם כללי סף שחשוב לעמוד בהם כמו: 12 שנות לימוד ובמקרים רבים נדרשת גם תעודת סייעת מוסמכת, לעיתים תידרש גם הוכחה של בגרות מלאה.
מקומות תעסוקה רבים לא ידרשו ניסיון קודם ויאפשרו לך לרכוש את הניסיון תוך כדי עבודה, דבר אשר מתאים לאנשים רבים שנמנעים מלימודים תיאורטים כאלה ואחרים ויש בידיהם את הכישורים הדרושים, חשוב כמובן להיות מצוידים בהרבה אהבה וסובלנות לילדים, חריצות ואחריות.
הסייעת יכולה לעבוד עם ילדים בגילאי 3 חודשים ועד 3 שנים (כשמדובר בגן פרטי או מעון) או עם ילדים בגילאי 3 עד 6 שנים (בדני משרד החינוך או גנים פרטיים).

ומה לגבי השעות?
ממוצע שעות העבודה של סייעת בגן הוא בסביבות ה-7 שעות, כאשר שעות העבודה הן לרוב מהשעה 7 בבוקר ועד 14:00 בצהריים, לעיתים ניתן להמשיך עד לשעה 17:00 במקרה והגן ממשיך לצהרון.
שעות העבודה הנוחות הללו מאפשרות גם לאישה המחפשת משרת אם למצוא עצמה מתאימה לתפקיד ולאפשר לה להגיע בזמן ולקבל את הילדים שלה כשהם חוזרים הבית מיום הלימודים.

והשכר?
יכול לנוע משכר מנימום ועד ל-45 ש"ח לשעה, תלוי כמובן בניסיון והוותק.
ניתן להתקדם בהמשך לתפקיד גננת או מנהלת גן.

אז איך ניתן למצוא עבודה בתחום?
ניתן להיעזר באתר "MyFace", המספק כפלטפורמה בחיפוש ומציאת עבודה, מדובר בחברה מקצועית להשמה וגיוס עובדים בתחומי החינוך וההדרכה.
מיי פייס מקנה לכם עזרה והדרכה בשיפוץ קורות החיים שלכם, מאפשרת לכם להעלות את קורות החיים ללא עלות ובכך היא תסייע להתאים ביניכם לבין המעסיק הפוטנציאלי לכם, ולוודא שמדובר במקום עבודה וכוח עבודה איכותי לשני הצדדים.
בקיצור – הקלה משמעותית בתהליך חיפוש העבודה ומניעה של חוסר התאמה ובזבוז הזמן שלכם ושל המעסיק הפוטנציאלי.

אז אם את מעוניינת לעסוק בתפקיד משמעותי, שיקנה לך סיפוק רב, וגם יאפשר לך לקחת חלק משמעותי בעיצוב הדור הבא – אין ספק שתפקיד סייעת בגן ילדים הוא המקצוע המדויק עבורך!

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker