כתבות ממומנות

כך תמצאו את מוסך הרכב הבא שלכם

רוב האנשים בארץ מחזיקים ברכב פרטי, בחלק מהמשפחות קיימים מספר כלי רכב (לפעמים אפילו כמספר בני המשפחה), מה שמביא את כולנו להגיע למוסך בשלב כזה או אחר.

 

אם אתם צריכים צמיגים לרכב, להחליף מצבר, לעשות טיפול 10,000… כמובן שתעדיפו לעשות זאת במוסך אמין, מקצועי וכמובן – במחיר הגון!

סביר להניח שאם נכנסתם לכתבה אז גם אתם נמצאים באותו המוסך כבר לא מעט שנים וגם בכם קיימת לה מחשבה מודחקת שקיים מוסך הרבה יותר טוב ומשתלם מזה שלכם – אבל כוח ההרגל עושה את שלו.
יכול להיות שאתם רגילים ללכת לאותו המוסך שאחד מבני המשפחה שלכם הולך מבלי לחקור את הנושא לעומק ולוודא שאותו בן משפחה שאתם סומכים עליו לא ממשיך פה איזושהי מסורת בזמן שמעבר לפינה יכול להסתתר לו משהו טוב בהרבה.

אז החלטנו "להרים את הכפפה" ולהביא לכם מספר טיפים חשובים בבחירת המוסך הבא שלכם – ותתפלאו לדעת עד כמה זמן וכסף תוכלו לחסוך לעצמכם!

שלב ראשוןמקצועיות / רשיונות
לפני שאתם מחליטים אם להכניס את הרכב למוסך מסוים נסו לצלצל קודם ולברר אם מדובר במוסך מורשה כחוק וחבר באיגוד המוסכים.
במידה ויש לנו את האישורים הדרושים משמע שהוא עובד תחת פיקוח ומחויב לעקוב אחר תקנות משרד התחבורה ואיגוד המוסכים גם יחד – ומה זה אומר בשבילכם? שתוכלו להסיר כמה דאגות מליבכם ולסמוך על כך שהמוסך עובד על פי חוק (ולצערנו קיימים לא מעט מוסכים שפועלים ללא ההסמכות הדרושות).

רשמו לעצמכם כי קיימים 3 סוגי מוסכים:
*מוסך מורשה – מוסך אשר קיבל רישיון מטעם משרד התחבורה
*מוסך של היבואן – מוסך שקיבל זיכיון מטעם יבואן רכבים מסוים, הוא זה שיקבע את תנאי השירות וצורת הטיפול ואף את צורת החיוב.
*"מוסך מדרכה" – האופציה השלישית והלחלוטין לא מומלצת, מדובר במוסך שאינו מוכר על ידי משרד התחבורה ופעילותו אסורה על פי חוק

שלב שניאמינות ושקיפות
מדובר בשני מאפיינים שקשה מאוד לשים עליהם את האצבע אם אין לכם ניסיון קודם עם המקום או היכרות עם גורם ראשון שכבר התנסה במספר טיפולים במוסך, אז איך ניתן לבדוק זאת?
על ידי מספר דברים:

  1. כל מוסך מקצועי שמכבד את עצמו ימלא יחד עם הלקוח דף המפרט את הטיפול הרלוונטי (החלפת צמיגים לרכב, טיפול שגרתי, תיקון או החלפה של חלק מסוים…) – המסמך הזה מהווה כ"הסכם" בין הלקוח למוסך ומחייב את בעלי המוסך ללכת בעקבותיו ללא אפשרות "להכניס" דבר נוסף לטיפול ללא ידיעת הלקוח ולחייב אותו על כך לאחר מכן.
  2. שקיפות במחירים – שימו לב שבעלי המוסך משקפים לכם את עלויות הטיפולים ומשאירים לכם את זכות הבחירה, רק לאחר שאתם מאשרים אפשר לצאת לדרך ולא לפני כן.
  3. לאחר שביצעתם את שני השלבים הקודמים, והחלטתם ללכת על הטיפול שהוצע לכם – תוודאו שכשאתם באים לאסוף את הרכב ולשלם יתנו לכם חשבונית המפרטת את כל מה שנעשה ברכב שלכם והעלויות (מחיר החלקים לחוד ומחיר העבודה לחוד).
  4. בכדי לוודא שקיבלתם את הטיפול הנדרש ובאמת הוחלפו לכם החלקים הרלוונטים – נסו כבר במעמד ההסבר הראשוני להתעניין על מקורם של החלקים ולברר אם מדובר בחלקים חדשים לגמרי, חלקים מקוריים או משומשים.
    לאחר התיקון דאגו לבקש את החלקים הישנים בכדי לוודא שאכן ביצעו את העבודה כפי שנאמר.
קרדיט תמונה FREEPIK

שלב שלישי ואחרוןאיפה מוצאים את המוסך המתאים עבורנו?
בצורה הרבה יותר קלה ממה שחשבתם, במקום ללכת ולחרוש את המדינה מצפון ועד דרום – תוכלו להיעזר באתר "טייר קלאב" אשר משמש כמנוע חיפוש חינמי למציאת מוסכים/צמיגים לפי מיקום גיאוגרפי, עלויות וחוות דעת.
כל מה שאתם צריכים הוא להיכנס לאתר ולחפש לצורך העניין "צמיגים בחיפה" והנה! יופיעו לכם מספר צמיגיות באזור לפי התפלגות מחירים וכמובן עם פרטים להתקשרות מהירה ואפילו תוכלו להזמין צמיגים אונליין במחירים משתלמים!

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker