כתבות ממומנות

עדכונים בהוצאת דרכון פורטוגלי

ניתן לומר באופן חד משמעי כי ברחבי האינטרנט מסתובבות המון שמועות בכל הנוגע לתהליך קבלת דרכון פורטוגלי, וכמו ברוב המקרים, מרבית השמועות לא נכונות בכלל. על מנת לדייק בכל הנוגע להוצאת דרכון פורטוגלי, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל המידע הרלוונטי בנושא, כך שתוכלו להבין את כלל העדכונים השוטפים שחלו בהוצאת דרכון פורטוגלי, על מנת לנסות ולשפר לכם את אחוזי ההצלחה:
• חוק ללא הגבלת זמן – עד לפני שנתיים, אותם אנשים שדיברו על העובדה כי מדובר בחוק שמוגבל בזמן כבר הבין כי הוא פשוט טעה. החוק מעולם לא היה מוגבל בזמן וניתן לומר באופן חד משמעי כי גם אין כמות מוגבלת של אזרחויות שניתן להנפיק במדינה. אך מנגד, לצערנו, במהלך חודש מאי בשנת 2020 התרחשה הצעת חוק, הצעת חוק בה החל מתחילת שנת 2022, יהיה קריטריון נוסף שעלול להקשות על מגוון אזרחים שונים, החל מחובת מגורים של שנתיים בפורטוגל וזאת בעקבות כמות הבקשות הבלתי נגמרת ואופן השיווק האגרסיבי של מגוון חברות ברחבי טורקיה וישראל. באמצע יולי שנת 2020, הפרלמנט הפורטוגלי הוריד את הצעת החוק מסדר היום.
• סבלנות משתלמת – בעת בה ישנם אנשים שקיבלו אזרחות לאחר פרק זמן של שנה ומספר חודשים בודדים בלבד, יש לציין כי הממוצע עומד על שנתיים. מדובר על תהליך ארוך ומעט מסובך, לכן ניכר כי מדובר בדבר סביר ביותר עבור תהליך שכזה. אלו שמבטיחים לכם דרכון פורטוגלי בתוך שנה או לחילופין תוך מספר חודשים בודדים, מדברים על זמנים לא ריאליים לחלוטין. נוסף על האמור, יש לקחת בחשבון כי קביעת הפגישה בקונסוליית פורטוגל השוכנת בתל אביב תיקח לכם זמן.
כיצד ניתן לברר עמידה בתנאי הסף?
אותם אזרחים שיודעים כי ההיסטוריה המשפחתית שלהם מגיעה עד לפורטוגל של המאה ה-15, ניכר כי הוא עומד בתנאי הסף ויכול להתחיל בתהליך הוצאת הדרכון. לעומת זאת, במקרים אחרים תוכלו לברר באמצעות שם המשפחה שלכם. בהקשר זה חשוב לציין כי היהודים שגורשו מפורטוגל בעת סיום גירוש ספרד, התפזרו במגוון רחב של מדינות ברחבי העולם כולו. לאור עובדה זו, הזכאות לדרכון רלוונטית עבור ישראלים ממוצא טורקי, מצרי, רומני, מרוקאי, סורי, מצרי, בולגרי, תוניסאי וכן הלאה וכן הלאה. פרמטר נוסף שיש לציין הינו כי נישואין לצאצא של יוצאי פורטוגל מעניק לכם את האפשרות לקבל דרכון פורטוגלי, זאת בתנאי כי חלפו לפחות 3 שנים ממועד החתונה. מנגד, הוצאת דרכון פורטוגלי עבור ההורים לא מובילה להנפקת דרכון דומה באופן מיידי עבור ילדיהם ויש לציין כי עליהם להגיש בקשה באופן נפרד מההורים שלכם.

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker