כתבות ממומנות

על הדרך – כך תוכלו לשלם על התחבורה הציבורית בקלות ובמהירות

רוב מי שמוצא את עצמו על תקן קבוע בערי המרכז (עם דגש על תל אביב), אם מבחינת העבודה או המגורים – כנראה יגיד בצורה חדה וחלקה שהוא יעדיף לוותר על התענוג בחיפוש חניה בכל פעם מחדש.

האופציה השכיחה ביותר היא השימוש בתחבורה ציבורית, הידיעה שנוכל להיכנס לאוטובוס ולשמוע מוזיקה או לעצום עיניים במשך חצי שעה או יותר, שבסופה נגיע קרוב אל היעד שלנו – תהיה כנראה בחירה חכמה ואפילו חסכונית במקרים רבים (בהתחשב במחירי הדלק העולים ו…עולים).

חלקנו יחזיקו ברב קו, החלק האחר ישתמשו באפליקציה לתשלום באוטובוס וכנראה שיש מבנינו עוד כמה וכמה אנשים שלא השתמשו בתחבורה הציבורית כבר זמן רב ויטעו לחשוב שהם יכולים לשלם ישירות לנהג במזומן.

אלו מבנינו שעדיין יבחרו ברכב כעדיפות ראשונה, עלולים מדי פעם להיתקל ב"פנצ'ר" לא מתוכנן או בהתחממות הרכב וברגע האחרון ימהרו לרוץ לעבר האוטובוס הקרוב במטרה להגיע אל היעד באיחור המינימלי.
אם אתם מוצאים את עצמכם מבין האנשים הללו – נשמח לחסוך לכם את האי-נעימות שעלול להיווצר בהגעתכם לאוטובוס, כאשר תושיטו יד לעבר הארנק ואז תגלו – כי לא ניתן עוד לשלם ישירות לנהג לפני הנסיעה, אלא חייבים להצטייד או ברב קו או באפליקציה.

בדיוק למקרים אלו כדאי להכין אתכם מראש – הכנו לכם מדריך מקוצר כיצד תוכלו לפעול כדי להכין את עצמכם לקראת הנסיעה הבאה בתחבורה ציבורית בשעת הצורך – כשכל ההכנה תיקח לכם דקות ספורות בלבד! אז יצאנו לדרך:

איך משלמים באוטובוס בלי רב קו
כפי שכתבנו מקודם, ישנה אופציה סופר נוחה ונגישה המצריכה מאיתנו להוריד אפליקציה לפלאפון שלנו, אחת האפליקציות המומלצות בשוק מבחינת הנגישות למשתמש, המהירות והסדר – היא אפליקצית "Cello" (סלופארק לשעבר), שמאפשרת הורדה פשוטה ומהירה מחנות האפליקציות.
לאחר ההורדה כל שתצטרכו לעשות הוא להירשם לאפליקציה ולהוסיף אמצעי תשלום, לאחר מכן בעת העליה לאוטובוס כל שתצטרכו לעשות הוא לסרוק את הברקוד הפרוס על גבי מכונות הרב קו או על חלונות האוטובוס ולבחור את נתיב הנסיעה שלכם מבין האופציות הקיימות.
לאחר מכן התשלום ירשם באפליקציה וירד בצורה מסודרת מדי חודש, כך שלא תצטרכו כלל להסתובב עם אשראי עליכם או מזומן.

ובמידה ויש לכם רב קו – כיצד תוכלו להטעין אותו?

שאלה מצוינת, הרי קיימות תחנות רבות ללא מכונות הטעינה של רב קו, אז במקום לצאת בחיפושים אחר תחנות קרובות נוספות ולקוות ששם תמצאו את הגאולה – תוכלו לעשות זאת במקום בתוך מספר שניות!
כפי שהזכרנו מקודם, אפליקציית Cello מאפשרת לטעון את הרב קו שלכם מכל מקום בקלות ובמהירות, כל שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על Cello+ ולאחר מכן על האפשרות "רב-קו", לאחר מכן תופיע לכם אופציית טעינה – וזה הכל! אתם יכולים לעלות על האוטובוס הקרוב.

קרדיט לתמונות FREEPIK

אז לאחר שעשיתם את כל מה שצריך, אתם יכולים לנסוע בראש שקט ולהיות מוכנים לכל תרחיש!
וכמובן, תוכלו לעקוב אחר ההוצאות שלכם מדי חודש בצורה מסודרת ואחידה (תשכחו מקבלות הנייר!) ובכך גם לקבל החזרים ביתר קלות על הנסיעות במקרה שאתם עובדים תחת חברה המאפשרת זאת.

שתהיה נסיעה בטוחה ומהנה!

קרדיט לתמונות FREEPIK

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker