כתבות ממומנות

הגנת הפרטיות – היא משימה חשובה מאוד

העולם הדיגיטלי שבו אנחנו חיים היום הוא מקום שבו מצד אחד יש לכם את האפשרות להשתמש בכלים דיגיטלים על מנת ליצור פרסום, ומצד שני אתם כל הזמן נלחמים על מנת לשמור על הפרטיות שלכם או של הלקוחות שלכם. יחד עם זאת, ‏יש סיטואציות שבהן טענות כמו הגנת הפרטיות או אמת דיברתי לא באמת עומדות במבחן המשפטי, בגלל שמדובר על פגיעה קשה מאוד בשם הטוב של אדם או חברה. ולכן, בכל מה שקשור להתמודדות עם ‏מחלוקות סביב תגובות זדוניות ברחבי האינטרנט, חשוב לעבוד עם עורך דין מומחה בתחום לשון הרע, ‏אשר יכול לתת לכם ייעוץ דיסקרטי אישי וליווי ‏לאורך כל שלבי הדרך, עד שתצליחו לקבל את התשובה הרצויה מבית המשפט.

‏מדוע הגנת הפרטיות היא דרישה כל כך חשובה?

‏הגנת הפרטיות הדרישה חשובה בעולם המשפטי בכלל, אבל בפרט בכל מה שקשור לתחום לשון הרע ‏בעיקר בגלל ש:

  1. ‏אף אחד לא ‏אמור לגרום לבית העסק שלכם או ‏לאדם פרטי להתמודד עם טענות פומביות לא פשוטות שק שורות למידע אישי. כלומר, ההגנה על הפרטיות שלכם היא הבסיס של העבודה של בית המשפט, ואם יש איזה שהוא ספק בנוגע ‏ ‏לאמינות של המידע שבו אתם דנים במהלך תביעת ‏לשון הרע, אז צריך קודם כל לדאוג לפרטיות שלכם בשביל לייצר דיון הוגן.
  2. ‏על-פי רוב, פרטיות היא גם עניין שקשור להתמודדות עם קטנים. ולכן, במצבים שבהם יש קטנים מעורבים בסיטואציה, בית המשפט נוטה להחמיר בדרישת הפרטיות ואת ‏ואתם חייבים לדרוש את רמות הפרטיות הגבוהות ביותר, על מנת לשמור על הזכויות של הילדים ולהצליח לדון בפרטים של התביעה ‏מבלי להשפיע על החיים שלהם.
  3. ‏הזכות לפרטיות היא הזכות הכי בסיסית שיש לכל אדם. ואם מדובר על הדיון בענייני לשון הרע, הגנת הפרטיות מאפשרת לכם לאדון במקרה בדלתיים סגורות במידת אפשר, ולו בשביל לצמצם ‏עד כמה שאפשר הנזקים שנוצרים בעקבות הפגישה בשם הטוב של המשפחה שלכם או של ‏החברה שאתם מנהלים.

‏עמדו על הזכויות שלכם בכל מחיר

איסור לשון הרע הוא הבסיס המשפטי ‏שעליו אתם רוצים לבשל את הזכות ‏שלכם לפרטיות כאשר אתם דנים בתביעות לשון הרע. ‏הרי גם ככה נעשה לכם המון נזק בפרסום של מידע ‏כוזב, ‏ואתם רוצים לצמצם את ההשפעה של המידע על העתיד שלכם. ‏בדיוק מהסיבה הזו, חשוב לעבוד עם עורך דין מקצועי בתחום תביעות לשון הרע על מנת להבין איך אתם יכולים לנצל את הזכויות שלכם ומה אתם צריכים לעשות בשביל להצליח לקבל פיצוי על הפגיעה בשם הטוב שלכם, על פי המקובל כחוק, הן מחוץ לבית המשפט והן דרך תביעה בבית המשפט.

קרדיט לתמונות PIXABAY

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker