כתבות ממומנות

השכרת יאכטה – לאילו אירועים ניתן להשכיר יאכטה?

המילה "יאכטה" מעלה בכולנו אסוציאציה של יוקרה, פאר, חופש… ובעיקר שפע של הנאה. אם בעבר האפשרות של יאכטה להשכרה הייתה שמורה לאנשים במעמד העליון בלבד – הרי שהיום מדובר באופציה זמינה לכל כיס המאפשרת לחגוג אירוע מיוחד באווירה קסומה ובלתי נשכחת. היום על מנת לחגוג אירוע ביאכטה לא באמת צריך יאכטה פרטית משלכם, ניתן לבחור באופציה הקלה והפשוטה שלא מצריכה ממכם כמעט כלום – להזמין יאכטה להשכרה, עם סקיפר כלול במחיר וליהנות ממספר שעות שהיאכטה המפוארת תעמוד לרשותכם – לכל אירוע שלא יהיה.

אז אילו אירועים ניתן לחגוג ביאכטה? ריכזנו עבורכם מספר רעיונות מובילים:

ימי הולדת
אם מדובר בבן/בת זוג או קרוב משפחה, הרעיון של שייט במרינה הרצליה עם יאכטה מפוארת יכול להיות אופציה מעולה עבור המאורע. מדובר בחוויה רומנטית ומרגשת, אשר כוללת 2 כוסות שמפניה, מבחר פינוקים, מוזיקה טובה ועוד מגוון אפשרויות.

*ניתן לחגוג באירוע אינטימי או עד 11 אנשים נוספים.

קרדיט לתמונות FREEPIK

הצעות נישואין
מחפשים את הנוף המושלם עבור תמונת הטבעת? כל מה שאתם צריכים זה יאכטה מפנקת, בלונים, שמפניה, וים שקט שמתחיל לקבל את הצבעים המהפנטים של השקיעה.
אין בן/בת זוג שלא יתרגשו מהמחווה המדהימה! וקחו בחשבון שמרבית הארגון יהיה על חברת ההשכרה של היאכטה וכל מה שאתם תצטרכו לעשות הוא להביא את בן/בת הזוג ואת הטבעת.

מסיבת רווקים/רווקות
מחפשים את המקום המושלם לחגוג עם החברים הקרובים את המאורע המרגש? מסיבה על יאכטה פרטית נשמעת כמו חלום רטוב ואפשרי בהחלט!
תתארו לכם – יאכטה גדולה ומפנקת, אתם ועוד 10 חברים/חברות קרובים נהנים מהשמש החמה, הים הכחול, אוכל טוב ואלכוהול משובח.
היאכטה כוללת מערכת שמע מתקדמת שתכניס אתכם לאווירה מסיבתית ומלאה בשמחה, ברגע שיתחמם תוכלו לעצור לקפיצה מרעננת במים, ליהנות מאבובים או סאפ מתנפח ולחזור בחזרה למסיבה.

מסיבת יאכטה פרטית ואינטימית
לפעמים לא צריך סיבה מיוחדת בשביל לחגוג – ואם אפשר לעשות את זה בחוץ, על הים, מתחת לשמש החמימה? מה טוב!
אז אם אתם חובבי מסיבות ורוצים רגע של בריחה מהשגרה והנאה במקסימום – כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור עוד 10 חברים וחברות ולתאם את מסיבת השנה.
היאכטה כוללת סקיפר צמוד, מקלחת עם מים חמים וקרים, אבובים, מזרוני ים, מערכת שמע מתקדמת, אפשרות שדרוג של שתייה חריפה ועוד מגוון פינוקים.

אירוע חברה
מארגנים אירוע חברה? מחפשים רעיון מקורי ומהנה במיוחד? פשוט תבחרו ביאכטה להשכרה.
כחלק מההזמנה תקבלו יאכטה מפוארת עם סקיפר מוסמך צמוד, את כל הפינוקים שהיאכטה מציעה, תוכלו להזמין אוכל טעים מקייטרינג שתבחרו – וההנאה מובטחת בתוספת חוויה בלתי נשכחת.
*דרך מעולה ומוקורית לשימור עובדים

איפה ניתן להשכיר יאכטה באזור המרכז?

באחת המרינות היפות בארץ – המרינה של הרצליה, תוכלו להשכיר יאכטה פרטית דרך חברת Seamona המציעה מגוון יאכטות פרטיות להשכרה המגיעות עם סקיפר מוסמך ומקצועי. אז עכשיו, רק נשאר לבחור את סוג האירוע שתרצו, להכין את בגדי הים – ולקחת חלק בחוויה בלתי נשכחת.

קרדיט לתמונות FREEPIK

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker