כתבות ממומנות

טובות השתיים מן האחת – בחירת שידה לחדר השינה

אין ספק שהחדר הכיף ביותר לעיצוב הוא חדר השינה, זה חדר שעל פניו פשוט, ללא הרבה ריהוט... הפינה השקטה והחמימה שלנו בסוף היום, המקום האינטימי שלנו.

עברתם לא מזמן לדירה חדשה?
אין ספק שהחדר הכיף ביותר לעיצוב הוא חדר השינה, זה חדר שעל פניו פשוט, ללא הרבה ריהוט… הפינה השקטה והחמימה שלנו בסוף היום, המקום האינטימי שלנו.
אז אולי לא נצטרך לבזבז זמן יקר בחיפושים אחר רהיטים רבים, אבל אלו שכן נוכחים בחדר השינה בעלי משמעות רבה!
אם מדובר במיטה זוגית, בארון או בשידות לחדר השינה.

רוב האנשים נוטים לפקפק בחשיבותה של השידה ופעמים רבות יתנו לה את החשיבות האחרונה בסדר בחירת הרהיטים לחדר השינה.
אז אנחנו רוצים להסב את תשומת ליבכם לאחד הפריטים הקטנים שהולכים להכניס לכם הרבה סטייל, נוחיות ויופי לעיניים – איך תבחרו נכון שידות לחדר השינה?

חומר הגלם
שידות המיטה מהוות כמקור אחסון לדברים הקטנים והשימושיים שלכם בשגרת הלילה או הבוקר שלכם, אם זה באחסון משקפי הקריאה שלכם, הספר האהוב עליכם.. או הויטמינים שאתם נוטלים בבוקר.
לכן חשוב מאוד שהשידה שלכם תהיה עשויה מחומר מבודד, לדוגמה שידות עץ או מתכת.

התאמת צבעים
נמליץ לבחור את השידה הבאה שלכם בצבעים שישתלבו עם צבעים דומיננטים שניתן למצוא אצל שאר הרהיטים בחדר, לדוגמה אם יש לכם מיטה זוגית עם ארגז מצעים נסו להתאים את צבע השידה לצבעו של בסיס המיטה/ארגז המצעים, או לצבע הארון שלכם.
צבעים נועזים בהחלט יוסיפו טאץ' אישי לחדר השינה, ואף סביר להניח שכל חדי העין יבחינו בתחילה ברהיט הנועז הנמצא לצידי המיטה.
מה המיקום המומלץ?
קודם כל – נמליץ תמיד על רכישת שתי שידות זהות שיהיו לצידי המיטה, עד כמה "לצידי"? שאלה מעולה… כדאי לשמור על מרחק של בין 40-60 ס"מ מהשידה למיטה, כדי שכשתקומו בלילה לא תצטרכו לתקוע את הזרת בקצה השידה, או אם תצטרכו רגע משהו מסוים מהשידה, תספיק הושטת יד – והנה זה אצלכם.
אם יש לכם אילוצי מקום בחדר, תוכלו להצמיד צד אחד של המיטה לקיר, ולרכוש שידה אחת ולשמור על המרווח המומלץ.

קרדיט תמונה FREEPIK

עם ידיות או בלי?
כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של שידות בשוק הריהוט הישראלי, החל משידות עץ ועד שידות המצופות בבד.
אם אתם מחפשים שידה לחדר השינה שתהווה כמקור אחסון לאביזרים שלכם, נמליץ בבחירת שידה המכילה מגירה או שתיים ומתהדרת בידית בקצה, כאשר גם פה ניתן לבחור בשידות/ידיות בעלות עיצוב וינטג'י או מודרני, בדרך כלל שידות מודרניות לא יכילו ידיות פרזול ולעומת זאת שידות ויטנג' יכילו ידיות בכל מגירה.

עגולה או מרובעת?
העיצוב הנפוץ ביותר הוא שידה מרובעת עם פינות חדות, מראה זה מקובל יותר מכיוון שהוא נוטה להתאים לרוב חדרי השינה ולהשתלב טוב בעיצוב. שידה בעלת קצוות מעוגלים מתאימה יותר לחדרי שינה בסגנונות ייחודיים (לדוגמה עיצוב מודרני, אוריינטלי), כמובן שבסופו של דבר הכל עניין של טעם.

אז טיפ אחרון לסיכום, כשאתם צריכים לבחור שידות לחדר השינה מומלץ לפנות לאחד המותגים המובילים והמוכרים בשוק, כדי להבטיח לעצמכם מקסימום איכות, כזו שתשמור על השידה שלכם לעוד שנים רבות! מגוון שידות איכותיות ופרטים נוספים תוכלו למצוא באחד מסניפי הרשת של "גודנייט".

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker