כתבות ממומנות

קישורים או תוכן? מה חשוב יותר לקידום אתרים

כל מי שרוצה לקדם את האתר שלו נתקל בשאלה, האם קישורים חשובים יותר או תוכן מבחינת קידום האתרים? התשובה לשאלה זו מורכבת. קישורים מצד אחד מגבירים את הטראפיק באתר שלכם והתוכן מצד שני יכול להביא לעניין מוגבר מצד הגולשים שימצאו בו מידע מעניין או תשובות לשאלות. כך או כך, שני הדברים חשובים ואי אפשר לוותר על תוכן איכותי ולא על קישורים רלוונטיים. במאמר זה נפרט מדוע קישורים ותוכן הם דברים חשובים לכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו על הצד הטוב ביותר.

תוכן או קישורים: מה צריך כדי להבטיח קידום אתרים טוב

בכל הנוגע לקידום אתרים אי אפשר להתעלם משני דברים חשובים: תוכן איכותי וקישורים רלוונטיים. בין אם האתר שלכם מקושר מתוך אתרים אחרים ובין אם באתר עצמו יש תוכן איכותי שיוצר עניין בקרב הגולשים בו, האלמנטים האלו מהווים גורם מפתח בפרסום האתר והקידום שלו ברשת ובגוגל. לכן חשוב להשקיע את מירב המאמצים הן בתוכן איכותי והן בקישורים רלוונטיים.

3 כללים לביצוע קידום אתרים מוצלח, לפי המומחים לקידום אתרים

כל מי שרוצה לקדם את האתר שלו בצורה מוצלחת חייב להכיר 3 כללים מרכזיים לקידום אתרים:

  1. תוכן איכותי: כל מקדם אתרים יודע שתוכן זה הכלי מספר אחת לקידום האתר שלנו. יחד עם עיצוב מוצלח, המילה הכתובה היא הדבר הראשון שנתקלים בו וקוראים אותו באתר, ולכן יש לה משקל רב בהחלטת הגולש באתר האם להישאר בו או לעזוב אותו. חשוב להשקיע בתוכן איכותי כדי לשפר את קידום האתר שלכם כמה שיותר.
  2. קישורים רלוונטיים: בכל אתר חייבת להיות כמות מסוימת של קישורים רלוונטיים. דבר זה מגביר את הטראפיק באתר ואת הסיכוי שלו לצוץ גבוה יותר ברשימת התוצאות בחיפושי גוגל. שיטה נוספת הקשורה לקישורים היא לגרום לאתר שלכם להיות מקושר מתוך אתרים אחרים שבהם מקבץ קישורים מסוים. כך הנוכחות של האתר שלכם ברשת מתגברת.
  3. איש מקצוע שידאג לקידום האתר: אין סיבה שבתור אחראיים על העסק שלכם תהיו אחראיים גם על תוכן האתר שמקדם את העסק שלכם. מומלץ להיעזר בשירותיו של איש מקצוע לנושא קידום האתרים, כדוגמת YESHNO SEO – קידום אתרים, חברה מומלצת לקידום אתרים אשר מתעסקת גם בתחום התוכן וגם בתחום הקישורים בכל הקשור לקידום אתרים.

לסיכום

כאשר נשאלת השאלה מה חשוב יותר, קישורים או תוכן, התשובה היא ששניהם חשובים באותה המידה למי שרוצה להביא את קידום האתרים שלו לפוטנציאל המקסימלי. קישורים יגבירו את נוכחות האתר שלכם ברשת, ותוכן יגרום לגולשים שלכם להגיע ולהישאר, אם מדובר בתוכן איכותי מספיק. אל תזלזלו באף אחד מתחומים אלו, והעצה הטובה ביותר היא לשכור שירותים של מקדם אתרים שיעשה בעבורכם את קידום האתרים בדגש על תוכן וקישורים

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker