כתבות ממומנות

תביעת נזקי גוף

תביעת נזקי גוף

נזקי גוף עקב תאונת עבודה או תאונת דרכים הם פגיעות שניתן לתבוע בגינם פיצוי בהתאם לנזק לסוג המקרה ואופן התרחשותו. לעיתים תביעות גוף יכולות להיות משמעותיות ולגרום לנכות כתוצאה מתאונה ולגרום לנזקי גוף קשים. הפיצוי נועד בין היתר להחזיר את הנפגע למצבו ערב קרות המקרה המצער ולדאוג להמשך חייו של הנפגע ובני משפחתו. חשב לדעת כי מטרת המאמר יפרט מהי תביעת נזקי גוף.

מהי תביעת נזקי גוף?

בין אם מדובר בפגיעת נזקי גוף בתאונת דרכים ובין אם בפגיעת נזקי גוף בתאונת עבודה ההשלכות יכולות להיות בלתי הפיכות ולגרור פיצוי כספי לא קטן. מדובר על נזק פיזי שיש להוכיח על פי פקודת הנזיקין.

מתי פונים לעורך דין נזקי גוף?

הפנייה לעורך דין והגשת תביעה מחייבת מסמכים רפואיים בין אם לנפגע נזקי גוף קלים או נזקי גוף חמורים. עורך הדין יבדוק את המסמכים הרפואיים ויעניק ייעוץ מקצועי. על הנפגע להביא תיעוד של המוסד הרפואי בו נבדק מיד לאחר התאונה ומסמכים רפואיים מעודכנים. במקרה של תאונת דרכים צריך להביא גם אישור מהמשטרה. במקרה של תאונה הקשורה לעבודה המעביד יצטרך אף הוא למלא מסמכים על מנת להגיש תביעה לביטוח הלאומי.

 

מיהו הגוף האחראי לשלם פיצוי על נזקי גוף?

מכיוון שפגיעות נזקי גוף יכולות לקרות בכל מיני סיטואציות, הגוף המפצה משתנה בהתאם למקרה הספציפי. אם מדובר על רשלנות בעבודה הגוף המפצה יהיה המעביד במידה וזה התרשל ובנוסף הביטוח הלאומי, בתאונת דרכים הגוף המפצה הוא חברת הביטוח החובה של הנפגע, בתביעת נזקי גוף עקב רשלנות רפואית הגוף המפצה יהיה המוסד הרפואי שהתרשל או חברת הביטוח שלו. ביחד עם זאת ניתן במקרים שונים לתבוע גם את הביטוחים הפרטיים ובנוסף את המוסד לביטוח לאומי ולכן, חשוב לקבל ייעוץ מלא מעורך דין נזקי גוף.

 

מה חשוב לעשות לאחר פגיעת גוף?

כבר בטיפול הרפואי הראשוני על ידי הגורם המטפל יש לציין כיצד אירעה התאונה בצורה מפורטת. חשוב לתאר את מלוא האיברים אשר נפגעו כתוצאה מהתאונה ומהם המגבלות מהם סובל נפגע הגוף. חשוב לאתר עדי ראיה לאופן התרחשות התאונה מאחר וככל ויהיו מחלוקות העתיד כיצד התרחשה התאונה עדי ראיה אלו יוכלו לתת עדות ממקור ראשון לאופן התרחשות התאונה. במידה ומאתרים עדי ראיה יש לבקש מהם פרטים מלאים. ככל וניתן חשוב מאוד ומומלץ, לצלם בצילומים רבים וזוויות שונות את הגורם לתאונה.

 

הייצוג המשפטי בתביעת נזקי גוף

מעבר לייעוץ והנחיות לתובע בכל הקשור לתביעת נזקי גוף, עורך הדין יעניק ייצוג משפטי בו ילווה את התובע בכל התהליך המשפטי. עורך הדין, יעמוד על כל הזכויות המגיעות לנפגע תוך הצגת המסמכים הנדרשים. זו הסיבה שעורך הדין חייב להיות בקיא בנושא ובעל הצלחות מוכחות.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker