כתבות ממומנות

לימודי הייטק – באיזה מקצוע בוחרים?

ניתן לומר באופן חד משמעי כי כמעט ולא קיימים אנשים אשר לא מעוניינים להיכנס לתעשיית ההייטק או הדיגיטל. זאת בעוד כי הדבר ברור מאליו בעקבות הסיבות המרובות, תחילה, מדובר על אחת מהתעשיות היוקרתיות ביותר ברחבי מדינה ישראל, תעשייה כזו שאם אתם עובדים בה – אנשים יתחילו להעריך אתכם יותר.

יחד עם זאת, מיותר לציין כי פוטנציאל השכר בתעשייה ההייטק גבוהה בצורה משמעותית מהממוצע במשק הישראלי. אז כן, תנאים מעולים, פוטנציאל השתכרות גבוהה, יוקרה ומקצוע טוב ניתנים להשגה באמצעות לימודי הייטק מהירים אשר יבטיחו את מקומכם בתעשייה תוך מספר חודשים בודדים.

אך לא מעט מהאנשים נוטים לפספס את השאלה העיקרית – כיצד ניתן לוודא מה נוכל באמת לאהוב או במילים אחרות – מה כדאי ללמוד כאשר מדובר על לימודי הייטק? ובכן, על מנת לעשות לכם מעט סדר בראש, ריכזנו עבורכם למאמר הבא חלק מהתחומים המובילים בתעשייה לצד תנאי הקבלה לאותם תחומים:
• קורס סייבר – קודם כל, חשוב לומר כי כאשר אנו מדברים על קורס סייבר בתוך מכללת הייטק, הרי שההמלצה המרכזית תהיה להשתלב בקורס במידה ואתן אכן מחזיקים בזיקה גדולה אל עולם המחשבים שכן, לא יהיה עליכם להגיע ברמה של האקרים גדולים, אלא חשוב לוודא כי כל הדברים הסובבים סביב עולם המחשוב הם לא זרים עבורכם. יחד עם זאת, אפשר לומר באופן חד משמעי כי הרוב המוחלט של אנשי הסייבר הם אנשים אשר טומנים בחובם סקרנות גבוהה אשר מאפשרת להם לחקור לעומק ולהסיק מסקנות בהתאם. יתרה מכך, במידה ואתם אכן חושבים כי מדובר על התחום המתאים לכם, זכרו כי יהיה עליכם להיות טיפוסים אנליטיים, כאלה שאוהבים לעבוד עם מגוון אנשים לצד אחריות אישית גבוהה.
• קורס QA – קורס נפוץ נוסף שתוכלו לשמוע עליו במכללת ההייטק אליה תלכו יהיה קורס בדיקת תוכנה שכן, כיום כמעט ואין ארגונים או לחילופין משרדי הייטק אשר לא מחזיקים במחלקת בודקי תוכנה, במטרה לוודא כי אותו צוות יבטיח במאה אחוז כי מוצר הארגון הוא אכן מוצר איכותי אשר עובד באופן תקין ובצורה המקצועית ביותר.
• שיווק דיגיטלי – מיותר לציין כי מדובר על אחד מהמקצועות הנפוצים ביותר בחלוף השנים האחרונות שכן, לא מעט אנשים צעירים בוחרים להשתלב בתעשיית השיווק הדיגיטלי לאור העובדה כי מדובר על תעשייה שצברה תאוצה משמעותית בזמן האחרון וכן, תוכלו להיכנס אליה ללא כל ניסיון בעוד כי אפשרויות התעסוקה בענף הן רחבות במיוחד. אך מה אתם באמת צריכים במטרה להפוך לאנשי שיווק מעולים? ובכן, יהיה עליכם להיות בעלי יחסי אנוש טוב, להכיר בכל השיניים המתרחשים בדיגיטל בפלטפורמות השונות באופן עקבי וגורף וכיוצא בכך.

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker