כתבות ממומנות

יוזוק מלכין ושות' – משרד עו"ד מקרקעין, פינוי בינוי והתחדשות עירונית

משבר הנדל"ן מהווה הזדמנות עבור בעלי דירות שערך הנכס שלהם עולה בקביעות. עורכי דין המתמחים במקרקעין יכולים לסייע בניצול המצב לצורך הוצאה לפועל של עסקה חלומית. כמו כן, פרויקטים של פינוי בינוי מאפשרים לבעלי דירות לשדרג את נכסיהם ללא עלות. במאמר זה נסביר למה חייבים להסתייע במצבים שכאלה בעורכי דין מיומנים בתחום המקרקעין כדוגמת יוזוק מלכין ושות'.

תוכן עניינים

משבר הנדל"ן הוא גם הזדמנות

תחום הנדל"ן, כך טוענים, נמצא בשנים האחרונות במשבר. בחדשות מדווחים על "משבר דיור" ועל הגרלות לדירות בהנחה עליהם מתמודדים זוגות ויחידים המעוניינים לרכוש את דירתם הראשונה. אך האווירה המשברית יכולה גם להוות הזדמנות. שכן, בעלי דירה המחזיקים ברשותם נכס אינם חווים את אותו משבר. לאור העליות התלולות במחירי הדיור, מצבם דווקא משתפר כי ערך הדירה שלהם רק עולה. כתוצאה מכך, ביכולתם לשדרג עוד יותר את מצבם על ידי קידום פרויקט פינוי בינוי במסגרת מאמצעי ההתחדשות העירונית. משרד יוזוק מלכין ושות' יסייע לבעלי נכסים הצריכים להתייעץ עם עורך דין מקרקעין או עם עורך דין רכישת דירה. כמו כן, המשרד מספק שירותים לכל מי שזקוק לסיוע של עורך דין ליקוי בניה או עורך דין פינוי בינוי.

חובת התייעצות

משקיעי נדל"ן המעוניינים לרכוש קרקע בראשל"צ, חייבים להיעזר בעורך דין מקרקעין בראשון לציון. באותה מידה, מחפשי דירה המעוניינים לרכוש נכס חייבים להתייעץ עם עורך דין רכישת דירה בראשון לציון. המחשבה כי התייעצות עם עורך דין ושכירת שירותיו המקצועיים זו הוצאה מיותרת, היא שגויה. עורך דין המטפל ברכישת דירה או קרקע יכול לחסוך כסף רב ללקוחותיו על ידי סיוע במו"מ. כמו כן, ביכולתו למנוע הסתבכות עם ועדות הבניה המקומיות או עם נוכלים. לאור העובדה שרכישת נכס היא העסקה הגדולה ביותר עבור משפחה ממוצעת, חוזה מנוסח היטב ובאופן חוקי הוא הכרח כדי להבטיח את זכויותיהם על הנכס.

פינוי בינוי

פרויקטים של פינוי בינוי והתחדשות עירונית נועדו, בראש ובראשונה, לשדרג מבנים רעועים, שאינם עומדים בתקן הבניה לעמידות מבנים ברעידת אדמה. מדובר, לרוב, במבנים שנבנו לפני 1980, אז נכנסו התקנות הנוכחיות לתוקף. בכדי לעודד את הציבור לשדרג את נכסיהם, המדינה העניקה לבעלי דירות זכויות בניה מוגדלות, שיאפשרו את מימון העבודות. עסקאות שכאלה מסובכות עבור אזרחים המתמקחים מול חברות בניה מנוסות. במצבים שכאלה, עורכי דין פינוי בינוי כמו יוזוק מלכין ושות' יעניקו לבעלי הנכסים ייעוץ, שיאפשר להם לחתום על עסקת פינוי בינוי ללא חשש לפגיעה בזכויותיהם.

ליקויי בנייה

לאחר רכישת דירה או בעקבות שיפוצים המבוצעים אצל השכנים או בבניין סמוך, עלולים להתגלות ליקויי בניה. במצב שכזה, הצדדים האחראיים ינסו לחמוק מאחריות, גם כאשר הנזק נגרם בעקבות עבודות יזומות של העירייה או המדינה. במצב שכזה חובה לפנות לעורך דין ליקוי בנייה כמו יוזוק מלכין ושות' , שיסייע בהגשת תביעה שתאפשר תיקון הנזק במימון האחראים למצב.

קרדיט לתמונות PIXABAY

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker