כתבות ממומנות

טרנדים עדכניים בתחום החתונות

אם בעבר לרוב החתונות היה שטאנץ אחד קבוע, כיום זוגות מחפשים כיצד להביא אל האירוע את האמירה הייחודית שלהם. הרי לא בכל יום יוצא לנו להיות במרכז העניינים ועוד באופן שכזה.

בשנים האחרונות, החלו מגמות חדשות ויוצאות דופן בעיצוב ותכנון החתונות. אם חיפשתם רעיונות חדשים להפקת ערב בלתי נשכח, אלו כמה טרנדים שכדאי להכיר שכובשים היום את עולם החתונות.

תוכן עניינים

דוכנים שייצרו עניין חדש

היום, אורחים בחתונות יכולים ליהנות מחוויות הרבה יותר מקוריות מתאי צילום או בר אקטיבי. את האטרקציות הלעוסות הללו, מחליפים היום דוכנים שמזמינים את האורחים להשתתף במגוון פעילויות שישתלבו באופן מושלם באופי החתונה שלכם. למשל, השתתפות בסדנת שזירת פרחים או בהדרכה לגבי הכנת קוקטיילים בסדנה חווייתית שבסופה, לא יהיה לנו חסר עם מה לתדלק בדרך לרחבת הריקודים. אלו הדברים הקטנים שנשארים בזיכרון זמן רב לאחר החתונה.

להפוך את מנות הפתיחה למסע קולינרי מרתק

זמן ההתאספות בתחילת האירוע הוא רגע קריטי. זהו השלב בו אנו יוצרים את הרושם הראשוני של האורחים מהאירוע וקובעים את האווירה שתאפיין את כל שאר הערב.

עד לשלב החופה, האורחים שלנו עושים בעיקר דבר אחד – מנשנשים. כדי להבטיח שיהיה מדובר בחוויה יוצאת דופן, תוכלו ללכת על אווירת יריד עם מגוון רחב של דוכני מזון המגישים מנות בהתאמה אישית, באופן כזה שיינתן מענה לכל ההעדפות של האורחים בחתונה. מנות טבעוניות, ללא גלוטן או אחר, הם רק דוגמאות קטנות לסגנונות קולינריים שכאלה. אלו יאפשרו לאורחים לחקור את המתחם ולהתנסות בטווח רחב של טעמים.

שמלה לבנה? לא בהכרח

אם יש מיתוס אלמותי שמתחיל להישבר בחתונות של שנת 2021, זהו ללא ספק שמלת הכלה הלבנה. אם עד כה אורחות בחתונה תמיד חששו ללבוש לבן, כדי להעניק לכלה את הייחודיות שלה, כיום שמלות כלה זמינות במגוון רחב מאוד של צבעים וכלות רבות כבר בחרו להכתיב את הכללים מחדש. בשנים הקרובות, אנו צפויים לראות יותר שמלות כלה בגוונים אדומים, סגולים ואפילו ירקרקים בהירים מתחת לחופה.

מזכרות ייחודיות לאורחים

מתנות שמחולקות לאורחים בסוף הערב הן ממש לא טרנד חדשני, אבל בשנים האחרונות המקוריות ממש חוגגת. זוגות רבים בוחרים להעניק לאורחים שלהם משהו שיגלם את עולם הערכים והתוכן שלהם. ערכה לגידול ירקות אורגניים או ספר שירה שעוצב במיוחד לאירוע, הם רק 2 סוגי מזכרות שיישארו עם האורחים שנים קדימה.

גם החתן לומד להשתחרר מקיבעון לגבי סגנון הלבוש

לא רק בתחום שמלות הכלה, הכללים מוכתבים מחדש. גם חתנים בכל רחבי העולם כבר למדו שחליפות הערב בשחור-לבן אינן חייבות להיות תלבושת החובה של החתונה. כיום, חליפות בסגנון אורבני כובשות את עולם החתונות ומעניקות לחתן מראה שיקי, קליל ועדכני יותר. אופנת סגל מובילה כיום את הטרנד הזה ומציעה קולקציה אורבנית ייחודית של חליפות חתן איכותיות ויוקרתיות שיאפשרו להכתיב את הלוק החדש והייחודי הזה ביום המאושר בחיים.

 

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker