כתבות ממומנות

אלו הן כלי האיפור שאתן חייבות שיהיו לכן בתיק

אם נשקיע בו מחשבה ונדאג לרכוש מוצרים איכותיים, סט האיפור שלך יכול להיות החבר הכי טוב שלך לעת צרה. כדי להבטיח שנוכל להיראות מדהים בכל סיטואציה, לא משנה מה עבר עלינו לאורך היום, חשוב שנדאג לאבזר את עצמנו כמו שצריך. תיק איפור קומפקטי שיכול להסתובב איתנו לאן שרק נלך, חייב להכיל את כל פריטי הבסיס שיאפשרו לך לבצע תיקונים, ולאמץ את הלוק המושלם לכל אופי אירוע. אז מה צריך להיות בתיק כזה ואיך נבטיח שהוא יספק לנו את המענה המושלם? במדריך הבא, נעבור על כל הפריטים שאסור לצאת מהבית בלעדיהם.

תוכן עניינים

מברשת איפור

מברשות האיפור הן כלי העבודה הבסיסיים ביותר שישמשו אותך לרוב התיקונים. כדי להבטיח שתמיד יהיה לך מענה מקיף לכל הצרכים, חשוב שיהיו לך מספר מברשות ממגוון גדלים, צפיפות סיבים וסוגים. עבודה עם כלי עבודה מדויק יאפשר לך לעבוד מהר ולהגיע לרמות גימור מקצועיות. חשוב שנוודא שיש לנו מברשות שמתאימות לעיניים, לשפתיים ולכל סוג איפור אחר שנזדקק לו.

אייליינר

האייליינר חוזר היום ובגדול והמוצרים שקיימים היום בשוק הם מגוונים מאי פעם. כשאנחנו מדברות על אייליינר, עמידות היא מילת המפתח ולכן, חשוב שנוודא שאנחנו בוחרות במוצר שיספק לנו עמידות לאורך זמן. זה די הגיוני אם נחשוב על זה. האייליינר נועד לתחום את קווי האיפור שלנו וככל שהגבול שניצור יהיה ברור יותר, כך התוצאה תהיה טובה יותר. קווים נמרחים הם הרבה פעמים ההתחלה של הסוף כשזה מגיע לאיפור נמרח. כדי להבטיח תוצאות טובות, מומלץ להשתמש בג'ל אייליינר שמתייבש במהירות ומחזיק לאורך זמן. מומלץ להחזיק במספר גוונים שמועדפים עלייך בתיק כדי להבטיח שתמיד יהיו לך את כל האפשרויות.

פלטת שימרים

טווח הגוונים שניתן להשיג היום במחלקת השימרים היא רחבה מאי פעם. חשוב שנבחר לעצמנו כמה גווני סומק, ברונזר אחד להצללות ושימר שיעניק גימור זוהר יותר. מומלץ לעבור עם חומרים מבוססי אבקה שיעמדו טוב יותר באקלים הישראלי ולוודא שהמרקם מתאים להעדפות שלך.

ליפ גלוס

תמיד אהבת את המראה המבריק באיפור שלך? חשוב לזכור – כשזה מגיע לגלוס, זה הכול או כלום. אין הרבה דברים שנראים רע כמו גלוס שהתחיל להימרח או להתעמעם ומשאיר רק כתמים מבריקים. לכן, חשוב שהגלוס ילווה אותנו תמיד כדי שנוכל לבצע תיקונים בזמן אמת. מה שלא נעשה, חשוב שנבחר בגלוס שיהיה שקוף לחלוטין. כך נוכל להבטיח שהוא ישתלב עם כל גוון של שפתון או עיפרון תיחום שנשתמש בו. אם תרצי להכין גלוס בצבעים, תמיד ניתן לערבב לתוכו אבקת צלליות ולהתאים את הגוון שלך לפי הצורך.

שפתון

שפתונים יש היום בשפע ורובנו כבר יודעות שמדובר במוצר חובה. מה שלא תמיד ברור לנו, הוא אילו גוונים כדאי שניקח אותנו. הדרך הטובה ביותר להתנייד קל ושתמיד יהיה לנו פתרון מוצלח, הוא להצטייד בשפתון אחד לפחות בגוון טבעי לאיפור הבסיסי שלנו ועוד גוון אחד לאיפור מיוחד יותר. חשוב שלא נהפוך את תיק האיפור שלנו לבלגן שלם של צבעים. בסוף מרוב עצים לא רואים את היער.

לק ג'ל

מה שנכון לגבי הליפ גלוס, נכון עוד יותר לגבי הלק שלנו. כיסוי חלקי הוא גרוע מלהסתובב בלי לק ג'ל בכלל. לק ג'ל יבטיח לך עמידות ואמינות, יתייבש מהר ויאפשר לך לבצע תיקונים לכל עבודה על הציפורניים שלך בכל מקום. בסופו של דבר, תחזוקה קבועה תבטיח שתמיד יהיה לך מראה עקבי ומושלם.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker