כתבות ממומנות

המדריך המקוצר לבחירת המיטה המושלמת

יתכן ואתם לפני מעבר דירה, או שהזמן כבר עשה את שלו והמיטה שלכם מתחילה לחרוק… אין ספק שהגיע הזמן להתחדש במיטה זוגית חדשה ומפנקת!
תהליך הבחירה יכול להיות מתיש אם לא יודעים מראש במה כדאי להתמקד, אפשר להיסחף אחר מוכר נלהב שלא מכיר את הרגלי השינה שלכם ולהשתכנע בבחירת מיטה זוגית שלא בהכרח תתאים לצרכים ולמרחב שלכם, טעויות שכאלה יכולות להיות מאוד משמעותיות בהמשך ולהשפיע על טיב השינה שלכם.

כדי להקל אליכם – החלטנו לרשום לכם מספר טיפים חשובים במיוחד שיעזרו לכם לישון בשקט בלילה:

  1. קודם כל המזרן – אם אתם מחליטים לרכוש מיטה זוגית חדשה לחלוטין, מומלץ לרכוש אותה עם מזרן מתאים, בדקו היטב את המזרן וודאו שמדובר במזרן בכל מידת רכות/קשיחות שאתם אוהבים, מזרן אורטופדי או מזרן המותאם למיטה מתכווננת. אם יש בבעלותכם מזרן שאתם אוהבים, נמליץ לבוא למעמד רכישת המיטה עם המידות המדויקות שלו, שלא יקרה מצב שהמזרן לא יתאים בדיוק למיטה אותה תבחרו.
  2. מידות – הגודל הממוצע של מיטה זוגית הוא 140 ס"מ לרוחב ו-190-200 ס"מ אורך, כמובן שניתן גם לבחור במיטות גדולות יותר ("קינג סייז") שניתן למצוא אותן ברוחב 150-160 ס"מ ו-200-220 ס"מ אורך, בנוסף ניתן גם לבחור במיטות בהזמנה אישית במידה ויש לגם מגבלות מבחינת חדר השינה שלכם, ישנה אפשרות גם להזמין מיטה בגודל של מיטה וחצי במידה ואין לכם מספיק מקום למיטה זוגית.

שימו לב שהמיטה שאתם בוחרים לא תתפוס את רוב המרחב החדר, שמרו על מספיק מקום משני הצדדים, כך שבמידה ומדובר במיטה לזוג, תהיה לשניכם אפשרות לעלות ולרדת מהמיטה ללא הפרעות בדרך.

  1. שדרוגים – ישנן לא מעט אופציות לשרג את המיטה/המזרן שלכם, החל ממיטה מתכווננת, למיטת מים ועד מזרן חשמלי, אנחנו במקרה הזה נרצה להרחיב מעט על המיטה המתכווננת. מדובר בטכנולוגיה שמשלבת מנגנון חשמלי המתווסף למיטה ומאפשר להרים את החלק העליון (וגם התחתון לפעמים) למספר זוויות שונות בעזרת שלט חשמלי.
    יש אמונה בריאותית שאומרת שהגב שלנו צריך להיות מורם מעט בזמן השינה, על מנת שתתאפשר לנו היכולת לנשום נשימה עמוקה ללא הפרעות, והזווית הזו אף משפרת את זרימת הדם לקצות האצבעות שלנו.
    מלבד הדעה הבריאותית שעומדת מאחורי זה, מדובר בפטנט מוצלח במיוחד כאשר אנחנו רוצים לקרוא במיטה או לצפות בסרט מבלי שיכאב לנו הצוואר ביום שלמחרת.
  2. המערכת – מומחים בתחום ממליצים על מערכת מיטה הבנויה מפלדה וזאת על מנת לשמור על רמת חוזקה ומאסיביות ולהקנות למיטה את העמידות הדרושה. בנוסף, מומלץ שהצירים במערכת יהיו עשויים מאקולון (ניילון תעשייתי) שתפקידו למנוע חיכוך בין המתכות, בנוסף האקולון מבטיח עמידות למשך שנים רבות.
  3. בטיחות – חשוב שיהיה למיטה מנגנון בטיחות (במיוחד אם מדובר במיטה מתכווננת), שימו לב שקיים מנגנון בעת הפתיחה והסגירה של המיטה (במידה ויש לא שטח אחסון פנימי), כך שחס וחלילה לא תיסגר על האצבעות שלכם, כיום קיימים לא מעט מנגנונים המזהים אובקייטים בעת הסגירה ונעצרים באופן אוטומטי.

לסיכום, בחירת מיטה זוגית מצריכה הכנה מוקדמת, אך תהיו בטוחים שהיא תשתלם לכם ותקצר לכם את תהליך הבחירה – ובזמן שתחסכו, תוכלו לנצל לטובת שנ"צ טוב ונעים במיוחד.

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker