כתבות ממומנות

שיווק דיגיטלי לחברות הייטק

שיווק דיגיטלי הוא תחום מודרני אשר ממשיך לשנות את העולם מאז שהוא נוצר בעקבות עידן האינטרנט שנכנס לחיינו. בזכותו אנו יודעים למצוא את המוצרים והשירותים המתאימים לנו, לבחור את בעל המקצוע המתאים ולהתאים לעצמנו את המומחים בתחום מסוים. בין אם אנו צריכים להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים ובין אם אנו מחפשים מסעדת סושי שמציעה טייקאווי, שיווק דיגיטלי מציע לנו את הפרסום הטוב והמשתלם ביותר. אבל אם יש חברות שזקוקות לשיווק דיגיטלי בכל מחיר, הלוא הן חברות הייטק. ומיד נבין מה הסיבה.

קרדיט תמונה FREEPIK

 

מדוע דווקא חברות הייטק זקוקות לשיווק דיגיטלי?

חברות רבות זקוקות לשיווק דיגיטלי מקצועי, ובראשן חברות הייטק. לא לחינם נקראת ישראל "מדינת הסטארט אפים". בכל רגע מקימים בה חברת סטארט אפ חדשה עם רעיון נהדר שנועד לשנות את העולם. אבל כדי שהחברה תצליח ותחזיק מעמד על מול המתחרים שלה, חשוב לשווק את הרעיון שלה כראוי. וכאן שיווק דיגיטלי נכנס לתמונה, שכשמו כן הוא, הוא שיווק באינטרנט. אם אתם כבעלי חברת סטארק אפ מעוניינים להביא כמה שיותר לקוחות לחברה, חשוב לבצע שיווק דיגיטלי. מעבר לכך, גם חברות הייטק מקצועיות וגדולות משתמשות בשירותי השיווק הדיגיטלי על מנת שיוכלו להתמודד מול המתחרים הגדולים בשוק.

כיצד ניתן לשווק חברות הייטק באמצעות תוכן?

אחת הדרכים הטובות והמועילות יותר לשווק את חברות ההייטק היא לבצע שיווק באמצעות תוכן. בימינו גוגל מתעדפת מאמרים, פוסטים או אתרים שבהם מתפרסם תוכן איכותי אשר מעניק ערך מוסף לגולש, נותן לו כמה טיפים ומפגיש אותו עם העולם שמעבר. בזכות תוכן טוב וייחודי ניתן להעניק מידע רב לגולש על חברת ההייטק. אבל זה עוד לא הכול. לתוכן יש תפקידים מגוונים שכדאי להכיר כאשר מדובר בשיווק ופרסום של חברות הייטק. דבר ראשון, התוכן מכיל את מילות המפתח הרלוונטיות שעוזרות לחיפוש. לפני הכול, מקדמי האתרים עושים חקר מילות מפתח כדי לראות אילו מילים כדאי להכניס ואילו לא. בשלב השני, שותלים את המילים האלה בעדינות ובאופן טבעי בתוך הטקסט, על מנת שאלה יוכלו לקדם את העמודים הרצויים באתר. נסף על כך, התוכן מאפשר להביע צורות שונות של כתיבה. אם אתם רוצים להיות יצירתיים במיוחד, ניתן לפרסם טיפים לגולש, או אפילו ראיון אישי עם מנכ"ל החברה אשר ייתן ללקוחות הצצה אל החברה. כי כאשר כותבים מהלב, יוצרים חיבור בין הגולשים, והם מראים נכונות רבה יותר להתעניין בחברה ובמוצרים והשירותים שהיא מציעה.

עושים שיווק לאפליקציות

אחת הפעולות העיקריות והחשובות יותר של משרד שיווק דיגיטלי הוא ביצוע שיווק לאפליקציות של חברות ההייטק. היום אין כמעט חברת הייטק ללא אפליקציה שניתן להתקין במכשיר הקטן, על מנת להקל על חייו של הלקוח. ויש גם חברות הייטק שעוסקות בעיקר בפיתוח אפליקציות שיאפשרו לנו לשנות את העולם, להפוך אותו למקום טוב יותר ולהביט עליו מזווית אחרת. שיווק לאפליקציות מתבצע באמצעות מודל מיוחד הנקרא SAAS, שהוא ראשי תיבות של Software as a Service, או בעברית: תכונה כשירות. מדובר במודל שיווקי משתלם שמאפשר לגולשים להשתמש בשירות או בתוכנה מסוימת לתקופת ניסיון מבלי לגבות עליו מחירים גבוהים. לצורך העניין, אם חברה מסוימת מפתחת אפליקציה לקהל יעד מסוים, היא יכולה לאפשר להם להשתמש בה לתקופה מסוימת בעלות מוזלת על מנת לבחון אותה. כך, שאם הלקוח מרוצה מהתוכנה, הוא יחליט להמשיך להשתמש באפליקציה וישלם עליה מחיר מלא. שיטה זו מעלה את המכירות עבור האפליקציות באופן משמעותי ומעניקה גם לחברות מתחילות את ההזדמנות לפרוץ אל השוק.

איך לבחור משרד שיווק לחברות הייטק?

ראינו כי השיווק הדיגיטלי חשוב בכל דבר גם עבור חברות הייטק חדשות וותיקות כאחד. כעת, חשוב לבחור את משרד הפרסום המתאים ביותר על מנת להתחיל לקדם עניינים ולשלב את האפליקציה שלכם בשוק. קיימים כמה דברים משמעותיים שחשוב להביא בחשבון כאשר בוחרים משרד לשיווק חברות הייטק. ראשית, מטבע הדברים יש צורך לבדוק האם מדובר בחברה מקצועית ומומלצת. תוכלו לאסוף המלצות מחברים או מגולשים באתרי אינטרנט. שנית, יש צורך לבדוק אם הצוות של החברה עובד עם חברות הייטק ומתמחה בשיווק בתחום. לא כל חברת שיווק מכירה את התחום, ולכן כדאי לבדוק עד כמה הצוות מכיר את הקונספט של חברות ההייטק וההווי שלהם מבחינת התנהלות חברות ההייטק באופן כללי. מכל מקום, הדבר החשוב ביותר שאפשר לעשות הוא להגיע לפגישה ראשונית כדי לברר את הדברים, לראות אם יש ביניכם כימיה טובה והבנה ואם אתם יכולים להמשיך הלאה לשלב הבא. מעבר לכך, גם המחיר חשוב. זה לא סוד שעבור השיווק הדיגיטלי אתם צריכים לשלם, גם אם מדובר בחברת סטארט אפ שמפתחת אפליקציה חדשה. אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשלם מעבר לדרוש. חברת שיווק מקצועית שולחת לכם הצעת מחיר מפורטת ומציעה לכם מחירים הוגנים.

אם אתם מחפשים חברה איכותית בדגש על שיווק דיגיטלי עבור חברות הייטק, פי אר דיגיטל היא החברה המקצועית ביותר שכדאי להכיר. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים בעולם התוכן, ויש לה אוריינטציה לעולם ההייטק. כך שהיא מעניקה כלי שיווק המיועדים לתחום. אם אתם רוצים לנסוק אל על ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר, פנו אל החברה ותתחילו לגייס את הלקוחות האיכותייים ביותר כדי למנף את החברה.

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker