כתבות ממומנות

כרית הריון

תקופת ההריון היא תקופה יפה אך מאתגרת. מלווה בתופעות לוואי שונות ושינויים הורמונליים. תוסיפו לזה את הכבדות שהולכת וגוברת עם התקדמות ההריון. במקביל, צריך להקפיד על תזונה נכונה, לזכור לקחת את הויטמינים הנדרשים מידי יום, לנהל מעקב צמוד אחר התפתחות העובר וכמובן לא לשכוח להכין תיק לחדר הלידה עם כל הציוד הנדרש.

כיום, ישנם מגוון עזרים שיכולים להקל על התקופה המאתגרת ולהפוך אותה למהנה יותר ורגועה. אז כדי שתדעי להתנהל נכון ולא תפספסי שום דבר חשוב ריכזנו עבורך טיפים שיסייעו לך לצלוח את ההריון בצורה קלה יותר.

דברים שאישה צריכה לתקופת הריון קלה יותר.

בדיקות- כדי שלא תשכחי אף בדיקה בקשי מרופאת הנשים שלך את רשימת הבדיקות המפורטת עוד בתחילת ההריון. כעת, צרי לעצמך תזכורת בנייד לקבוע תור על פני חודשי ההריון, או קבעי תור כבר בתחילת ההריון לכולן במידה ומתאפשר לך. הבדיקות הנפוצות הן סקירה מוקדמת, סקירה מאוחרת, בדיקת העמסת סוכר, בדיקות דם שונות ומעקב דו חודשי.

תוספי מזון- בהריון חשוב לקחת ויטמינים על פי המלצת הרופא. בינהם ברזל, חומצה פולית, ויטמין די ועוד. כיום יש קומפלקס ויטמינים שנמצא בטבליה אחת המכיל את רוב הויטמינים הנדרשים. דבר שיכול להקל על נטילתם. חשוב להדגיש שלא לכל אחת יתאים כל סוג של ויטמין. לכן, אם ויטמין מסוג מסויים גורם לתופעות לוואי ניתן להחליפו לסוג אחר. קיימים ויטמינים שמגיעים בנוזל או באבקה.

בגדי הריון- מומלץ להצטייד בבגדים רחבים ונוחים שלא ילחצו על הבטן בזמן הישיבה או ההליכה. ניתן לרכוש בגדים במידה גדולה יותר או בגדים המיועדים להריון. הבגדים נוחים ומשמשים את היולדת במרבית המקרים גם לאחר הלידה ולכן מדובר בהשקעה כדאית.

תיק ללידה- בשלבים המתקדמים של ההריון יש להכין תיק ללידה. מומלץ להכין 2 תיקים. תיק אחד המיועד ליולדת ותיק נוסף המיועד לתינוק. בתיק ליולדת מכניסים את כל מה שנדרש לימי האישפוז, בגדים, מוצרי הגיינה, נעלים ועוד. התינוק זקוק לבגדים ליציאה מבית החולים, מוצץ, אביזרי האכלה, טיטולים וחיתולים.

תזונה- במיוחד בהריון חשוב להקפיד על תזונה מגוונת ועתירה בוויטמינים ומינרלים. לשלב בצורה מאוזנת ירקות פירות וקטניות לצד חלבונים ופחמימות. ניתן להיעזר בתזונאית של קופת החולים שתתאים עבורך את התפריט הנכון להריון מאוזן. חשוב לדעת מה לאכול אך גם מה לא לאכול. ישנם מזונות שיש להימנע מהם בהריון בגלל תכולת חיידקים גבוהה ונטיה לפתח רעלים. חשוב לשתות כמות מספקת של מים- מינימום 6 כוסות ביום. לצמצם צריכת קפאין עד כמה שניתן. להפסיק לשתות שתיה שמכילה אלכוהול, המגדיל את הסיכון לעובר במשקל נמוך או עם קשיי התפתחות.

כרית הריון- במהלך חודשי ההריון המתקדמים חוות מרבית הנשים קושי במציאת תנוחת שינה אופטימלית. הכובד מחייב שינוי מנח באופן תכוף, בכדי להקל על הלחץ הנקודתי.

היא הפיתרון האולטימטיבי. היא מאפשרת שינה רציפה ונוחה יותר. הכרית מרופדת במילוי הולופייבר ומגיעה באורך של כ 1.4 מטר. צורת הכרית כצורת האות U באנגלית והיא שוקלת כ 3 קילוגרמים. ניתן להניח אותה לאורך כל הגוף מהראש ועד לרגליים. הכרית הרכה והגדולה מאפשרת לפזר את הלחץ לתמוך ולרפד את האזורים השונים ובכך לאפשר שינה רציפה.

כרית להנקה- כרית ההריון שימושית מאד בחודשי ההריון אך גם לאחר הלידה. ניתן בקלות להפוך את הכרית לכרית הנקה. באמצעות כריכת הכרית סביב הגוף ניתן להניח את התינוק בנוחות בזמן ההאכלה ולשמור על הגב זקוף ועל הידיים חופשיות. הכרית רחבה מספיק ובטוחה לשימוש. לתינוק יש מספיק מקום לשכב בצורה בטוחה ויציבה.

לעבור נכון את כל שלבי ההריון.

אז אם את בשלב כזה או אחר של ההריון ומרגישה שאיכות השינה שלך נפגעה משמעותית. שקשה לך לעקוב אחרי כל הבדיקות והמטלות הנדרשות תוך כדי שגרת עבודה ומטלות שגרתיים. תדעי שיש המון דרכים בהם תוכלי להקל על עצמך. מדובר בתשעה חודשים. אז אל תהססי להיעזר בכל דבר שיאפשר לך לעבור אותם בצורה קלה יותר. אם זה אומר לרכוש לעצמך בגדים נוחים יותר, להיעזר בכרית הריון לשינה איכותית יותר או לאפשר למזכירה שבטלפון לתת לך התראות לפני הבדיקות החשובות.

קרדיט תמונה יח"צ

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker