חדשות

פריים דיי Prime Day – מכירות גבוהות מבלאק פרידיי וסייבר מאנדיי יחדיו!

אמזון יצאה בהכרזה כי במהלך אירוע/יום ההוזלות שלה, פריים דיי/Prime Day, שהתקיים ב־16.7.2019 ונמשך כ־48 שעות עם סך רווחים ממכירות העומד על יותר מ־175 מיליון פריטים. הישג אדיר.

תוכן עניינים

מהו Prime Day?

Prime Day הנו יום בשנה הנחשב ליום ההולדת של אמזון, השנה – הוא מסמן את יום ההולדת ה־25. החלו לחגוג אותו החל משנת 2015 והוא היה כל כך מצליח עד כדי שאמזון החליטו להפוך אותו לאירוע שנתי. יותר מ־100,000 מבצעים היו זמינים בשנה שעברה.

שני ה־Prime Day הראשונים התקיימו לאורך 24 שעות, אך ב־2017 הוחלט להאריך את האירוע ל־30 שעות. בשנת 2018 אמזון לקחה את העניין צעד אחד קדימה והאריכה את האירוע ל־36 שעות. השנה האירוע יתקיים במשך 48 שעות! זמן שיא.

אמזון חוגגת יום הולדת – ואנו חוגגים יחד עמה במבצעים.

האם חייב להיות לקוח של אמזון פריים? (Amazon Prime)

אמזון פריים הנה תוכנית המנויים של אמזון, וכן, על מנת לרכוש ב־Prime Day עליכם להיות לקוח בתוכנית. אם אינכם חלק מן תוכנית המנויים והייתם רוצים לקנות באירוע בשנה הבאה – אל דאגה, אמזון מציעה לכם להירשם ל־30 ימים בחינם, כך שתוכלו להירשם ולבטל את ההרשמה, מבלי לשלם בפועל, במידה ותירשמו בקירוב למועד בשנת 2020.

מה היה סך המכירות ב־Prime Day 2019?

הקמעונית האינטרנטית כנתה את הפריים דיי 2019 כ־״אירוע המכירות העצום ביותר בהיסטוריה של אמזון״. נמסר גם כי נמכרה כמות גדולה במיוחד של מכשירים של אמזון.

כמו כן, נרשם גם מספר שיא למנויים לשירות ה־Prime בארצות הברית, המשלמים בשנה 119$ בעבור הטבות כמו משלוח חינם וגישה ל־Prime Day. יתר על כן, נאמר כי ב־15 ביולי, ה־Prime Day, נרשם שיא בכמות מנויי Prime חדשים הנרשמו במסגרת יום בודד. כמות דומה של אנשים נרשמה ב־16 ביולי, אם כי מעט פחות.

מנכ״ל אמזון, ג'ף בזוס מסר תודה לכל מנויי Prime ברחבי העולם. הוא הוסיף בהצהרתו גם כי מנויים רכשו מיליוני מוצרים תומכי אלכסה (הסייעת הוירטואלית של אמזון) ומסר כי נמכרו מוצרים שהגיעו מעסקים קטנים ועצמאיים בסכומים של מעל ל־2 מיליארד דולרים. בזוס סיים את דבריו עם הודייה נוספת לכל המוכרים באמזון שהפכו את היום לאפשרי.

אמזון מכרה מעל ל־100 אלף מחשבים ניידים, 200 אלף טלוויזיות, 300 אלף אוזניות, 350 אלף מוצרי טיפוח ומעל למיליון צעצועים ב־Prime Day השנה.

בשורה התחתונה – אמזון מכרה יותר מ־175 פריטים במהלך ה־Prime Day השנה ועקפה את כמויות המכירות ב־Black Friday וב־Cyber Monday יחדיו. הישג עצום לאימפריית הקניות של אמזון.

שלל מוצרים הנמכרו בכמויות אדירות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker