חדשות

אפל הכריזה על מקבוק אייר חדש

חברת אפל הציגה MacBook Air חדש לשנת 2020, והוא נראה טוב. הוא כולל מקלדת חדשה, מסך חדש בעל תצוגת רטינה, טאץ' ID, מעבד עם ביצועים מרביים, גרפיקה טובה, אחסון פי 2, והכי חשוב – סוללה עוצמתית שתחזיק לאורך כל יום.

טוב, אז לא הייתה השקה פיזית, אנו מניחים שהייתה השקה מקוונת במהלך הימים האחרונים. וכעת, ברגע שתכנסו לאתר אפל העולמי, תוכלו לראות שהתווסף מקבוק אייר חדש. אבל מהו כולל? מה חדש בו? וכמה הוא עולה? כל התשובות כאן.

קרדיט: אתר 9to5mac.

תוכן עניינים

המחיר

המחיר ההתחלתי לקניית המקבוק אייר החדש הוא 999$ באתר אפל. וזאת ללא עלות תיווך, יבואנים, או מע"מ. בהערכה גסה, אנו צופים טווח מחירים בישראל של 5 אלף ומעלה.

מערכת הפעלה

במכשיר החדש, תקבלו את מערכת ההפעלה macOS Catalina שתאפשר לכם ליהנות הרבה יותר. כמו שכבר אתם מכירים, תקבלו במערכת גישה לאפליקציות הייעודיות של אפל כמו: מוזיקה, טלוויזיה פודקאסטים, תכונות חדשות וחכמות יותר, תכונת ה- "Sidecar", ועוד.

מסך ותצוגה

המסך של המקבוק החדש יהיה 13.3" ועם רזולוציה של 2560 על 1600 פיקסלים. בזכות צפיפות הפיקסלים והכמות, תוכלו לקבל תוצאות טובות יותר. ובזכות טכנולוגיית ה- True Tone המסך מתאים באופן אוטומטי את טמפרטורת הצבע בהתאם לסביבה. עקב כך, נוכל לקבל תצוגה גבוהה, ותמונה חדה יותר.

בנוסף, ה- MacBook Air 2020 והחדש, בנויה מ- 100% אלומיניום. המאפשרת חוזק, עמידות, וגימור מושלם. התוצאה היא – מכשיר יפה וחזק עם ביצועים מרביים.

מעבד וזיכרונות

המקבוק אייר החדש של אפל, מעצים את החוויה, ומספק ביצועים חזקים מן הרגיל. המעבד שתקבלו הוא I7, במהירות של 2.8Hz, ו- 4 ליבות פיזיות. הזיכרון הפנימי (Ram) בעל נפח של עד 16GB, במהירות של 3733Hz אשר יספק לכם ביצועים מרביים, וריבוי משימות. האחסון הפנימי יהיה בטכנולוגיית ה- SSD, ובנפח של 256GB, (הכפלה מהדור הקודם) ועד ל- 2TB. והפעם, תוכלו לאחסן הרבה יותר מידע, סרטים, קבצים, משחקים, ומסמכים אחרים. עד כה, אפל לא חשפה מהו הכרטיס הגרפי שהותקן במכשיר החדש, אך מדובר בביצועים גרפיים גבוהים מן הרגיל.

מקלדת חדשה ו- Trackpad

במקבוק אייר החדש, ישנה מקלדת Magic חדשה. שלמעשה, נראתה בדגם ה- MacBook Pro בגודל ה- 16". בזכות מנגנון ה- 1mm תוכלו להקליד בצורה נוחה ופשוטה, והכי חשוב – באופן שקט. למקלדת יש תאורה אחורית הכוללת חיישן אור, אשר עוזרת להקליד במצבי תאורה שונים. גם בתנאי תאורה חלשים, תוכלו להקליד בצורה נוחה ומוארת.

משטח ה- Touch Trackpad הוא מבין הטובים ביותר. אפל לא ציינה שמדובר ב- Trackpad חדש.
אבל מה כן, ציינה שמדובר במשטח מגע בעל תגובות מדויקות, ותמיכה ב- Multi Touch וזום.

ה- Touch ID יאפשר לכם להניח את האצבע על החיישן, ולעשות מגוון פעולות. כמו: נעילת המחשב, שימוש בטביעת אצבע, ואפילו לגשת למסמכים נעולים. וזאת, ללא שימוש בסיסמא. אם בעבר, ההינו צריכים להזין סיסמא בעת רכישה בחנות הסטור, כעת נגיעה אחת ב- Touch ID יאפשר לכם לרכוש בקלות אפליקציות ומשחקים. אפל פיתחו את שבב האבטחה Apple T2 המאפשר לנו להפוך את כל החוויה לבטוחה יותר, בשילוב עם ה- Touch ID.

רמקולים ומצלמה

יחד עם הטכניקות החדשות והעדכניות ביותר בתחום הביצועים, ה- MacBook Air החדש לא רק יראה טוב, אלה גם ישמע טוב. כאשר תצפו בסרט, או במוזיקה, הבס ישמע ככל הניתן קרוב למציאות, יחד עם 25% של עוצמת שמע. צליל הסטריאו ייצור חווית שמע עצומה ואיכותית, כשכל סאונד ישמע חלק. מצלמה ה- FaceTime תאפשר לכם לנהל שיחות וידאו כהלכה, ובאיכות די גבוהה. באמצעות המערך המשולש של המיקרופונים, הצד השני יוכל לשמוע אתכם בצורה מדויקת וברורה יותר. זה מתבטא לא רק בשיחות הוידאו, אלה גם בתקשורת עם סירי.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker