כתבות ממומנות

פרסום בפייסבוק

איפה אנחנו היום ואיפה היינו אז? לפני שנים כי להביא לקוחות חדשים, כדי להיראות ולהראות היינו צריכים להעמיד דיילים ברחובות, לחלק פליירים ולקוות שמשהו יגיע למישהו. אולי זו שיטה לא כל כך ישנה שכן יש כאלו שעושים זאת גם היום – אבל אין ספק שמה שתפס מקום נרחב בעולם הפרסום והשיווק הלא הוא – הפייסבוק!

הוא אומנם לא כזה חדש, אך עדיין הפייסבוק ועולם הפרסום שבתוכו הופכים להיות חמים יותר ויותר ככל שהשנים מתקדמות – ולמה? כי אנחנו חיים בעולם דיגיטלי – כמעט מי שלא נמצא בדיגיטל ״אינו נחשב״. אנחנו, כבתי אדם, מבלים הרבה שעות מול הפלאפון והאינטרנט, אנחנו כל כך נושמים את הדיגיטל שאין ספק שראוי להשתמש בו.

פייסבוק היא רשת חברתית ענקית, אחת הגדולות בעולם ותאמינו לנו – יש שם כל כך הרבה משתמשים שזה מטורף! כמובן שיש עוד רשתות, אבל פייסבוק גורפת משתמשים בכמויות. נכון, אנו אולי לא יודעים אם קהל היעד שלנו נמצא בפייסבוק, לכם יש צורך בגורם חיצוני אשר ידע להתאים לכם את הפרסום הנכון לכם – ובכך תבינו אחד ולתמיד האם פייסבוק תתרום לכם או שלא?

למקרה שלא ידעתם, פייסבוק תותחית בלדעת מה מעניין אתכם, מה אתם אוהבים לעשות בשעות הפנאי, מה אתם חושבים לקנות ועל מה אתם מתלבטים! ככה שאין ספק שהיא גם תדע מה קהל היעד שלכם – ואם הוא נמצא שם אז הרי שפרסום בפייסבוק הוא גאוני עבורכם!

פייסבוק מסתכלת על כל תוכן שכתבתם ועל מה אתם מעלים, בין אם זה מלל, תמונות, סרטונים ועוד… ולא משנה אם זה פרסום ממומן או לא – פייסבוק פועלת על פי הגדרות והיא חייבת לשמור על אמינות. תוכן איכותי – יעניק לכם הרבה יותר חשפיה, ופייסבוק לגמרי תגרום לו לעוף.

פייסבוק יודעת להתאים תכנים שמותאמים לאופי, היא יודעת לקשר בין התכנים והעמודים הקיימים, ככל שהגולשים שלכם יותר מעורבים כך החשיפה שלו תריע שחקים! כנ״ל בכל דבר – בין אם זאת תמונה שיש בה הרבה תגובות, לייקים או וידאו שאנשים צופים בו!

אז, איך עושים את זה?

קודם כל עליכם להבין שיש משמעות לפייסבוק ועוד יותר לפרסום בפייסבוק, יחד עם זאת אל תעשו זאת לבד. יש צורך בתחזוקה שוטפת, גם בקידום ממומן ואפילו בניהול הדף העסקי שלכם שאתם מנסים לנהל ולתחזק. יש צורך בלהעניק לעסק שלכם את הכי טוב שיש, מה שאומר שאתם צריכים תוכן איכותי, תמונות, סרטונים, מענה מהיר לאנשים ועוד… כך אתם תוכלו לחייך ולקבל הרבה לקוחות חדשים. מה שכן, עליכם להכיר את הגבולות– כי כמו כל עסק גם פייסבוק היא עסק מה שאומר שאם לא תדעו מה הגבולות ואיך לייצר מודעה ממומנת בהיגיון – לא תוכלו לצאת מזה, פייסבוק תמיד תדרוש עוד!

למה בכלל לשלם?

כי אין ספק שהחשיפות שיש לפוסטים ממומנים היא גדולה יותר מאשר פוסטים לא ממומנים – כמו בכל דבר בחיים, צריך לשלם כדי להגיע ליותר. פייסבוק מעניקה לכולם את השימוש החינמי, אך אם אתם רוצים לייצר מזה לידים ולהביא הרבה לקוחות חדשים – תשקיעו! במיוחד אם העמוד או העסק חדשים – יש חשיבות לקידום שעולה כסף.

פרסום בפייסבוק הוא כמעט מאסט היום – אך יש צורך להבין האם זה נכון לכם בכלל, מתאים לקהל היעד ומה עושים, שלב אחר שלב. לשם כך עליכם לפנות למומחים שיודעים מה לעשות! מומחים שיעניקו לכם את הכי טוב עבור העסק שלכם! ג׳נסיס כאן עבורכם.

 

תגיות

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker