חדשות

הדלפה: Pixel 4A במחיר התחלתי של 400$

המידע הראשוני על ההדלפה של הטלפון Pixel 4A. השערות לגבי המפרט, והמחיר ההתחלתי. האם ההדלפה תתברר כנכונה? אנו סבורים להניח. הסיבה לכך, בתוך הפוסט.

מדליף הטלפונים הבולט: איוון בלאס פרסם בטוויטר תמונות (משלטי החוצות) אשר מעידות על המחיר ההתחלתי לטלפון החדש של גוגל: Pixel 4A. למעשה, מדובר במחיר התחלתי זהה לטלפון הקודם 3A, אשר פורסם בשנה שעברה (2019).

למה זה מעניין כל כך? מכיוון שמדובר בהדלפה ה- 3 השבוע. דבר אשר מעלה המון סימני שאלה לגבי הטלפון. סביר להניח, שהיא בהחלט נכונה. אבל, רק הזמן יגלה לנו…

קרדיט: איוון בלאס (Evan Blass)

השערות לגבי המפרט הטכני

עד כה, בשלבים אלה נראה כי הטלפון Pixel 4A יגיע עם שקע לאוזניות בגודל של 3.5 מ"מ, כמו כן חיישן טביעת אצבע בגב המכשיר, ובפרונט מצלמת סלפי. באחד מהדגמים, מסך המכשיר עשויה להיות בגודל של 5.8", וברזולוציה משוערת של 2340X1080. לגבי הפרטים היותר טכניים והמעניינים, נאמר שהמעבד יהיה Snapdragon 730, (דיווח נכון של XDA מהחודש שעבר). וכמו כן גם 6GB זיכרון ראם, ו- 64GB (ROM) שטח אחסון. בדגם היוקרתי ביותר החברה עשויה להציג Dual Sim.

לדברי TechnoLike Plus, ייתכן שחברת גוגל תוציא גם מכשיר עם זיכרון ראם של 4GB, וסביר להניח שגם יהיה הרבה יותר זול.

בשורה התחתונה

מדובר על כמות מידע לא קטנה, נראה שהפעם אנו יודעים לא מעט פרטים על המכשיר החדש.
בגדול, מדובר על הדלפה מאוד אמינה, וייתכן שחלק מן ההשערות עשויות להשתנות. ולגבי תג המחיר, זו בשורות מאוד משמחות לחובבי ה- Pixel. בשנה הקודמת, בכנס השנתי I/O של גוגל, היא חשפה את מכשיר הדגל Pixel 3A, אם המון מידע. למעשה, הכנס השנתי של 2020 נדחה עקב חששות לגבי וירוס הקורונה, דבר אשר יכול לעקב את יציאתו של המכשיר. ועדיין, לא ברור איפה ומתי ההשקה תתקיים. מה שכן, מדובר בבשורות לא הכי משמחות עבור המעריצים.

עד לכאן ההדלפה, מקווים שנקבל מידע קצת יותר רחב בימים הבאים.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker