חדשות

חנויות אפל נפתחו מחדש בסין

בחודש פברואר אפל סגרה את כל 42 החנויות בסין, ולאחר כחודש פתחה אותם בשנית. לידיעת הצרכנים, השוק הסיני הוא השוק המרכזי שבו חברת אפל מכניסה מכירות. סגירת החנויות בסין, מהוות פגיעה קשה עבור החברה.

לאחר סגירת החנויות של אפל ברחבי סין, החברה פתחה אותן שוב, למרות התפרצות הנגיף.
אומנם, חלק מן החנויות פתוחות בשעות מסוימות, אבל עדיין פתוחות.

קרדיט: אתר BBC

תוכן עניינים

קצת מידע

לפני כחודש, מדינת סין הגדולה סגרה ערים גדולות במטרה להכיל את הנגיף ולבודד אותו. הרוב המוחלט של הערים, אוכלסו בחנויות אפל. התפרצות הנגיב צמצמה משמעותית את הביקוש, והמכירות, של הטלפונים החכמים של חברת אפל. למעשה, מדובר בנתון מדאיג: אפל מכרה מחצית מהטלפונים אשר נמכרו בחודש פברואר. למעשה, מדובר בירידה של כ- 50% מהמכירות.

בנוסף, הספקת החומרים והאלקטרוניקה מגיעים הישר מהמפעל הענקי בסין. דבר אשר עיכב לא מעט יבואנים וספקים גם מחוץ לסין. לדברי פוקסקון (המרכיבה הרשמית של מכשירי אפל בסין), ציינה בשורות חדשות לחברה, ואמרה כי המפעל חזר לעבודה, ויחד איתו העובדים. במילים אחרות – אספקת החלקים והמוצרים חזרה לפעילות תקינה.

המספרים

בחודש פברואר החברה רשמה הישג של כמיליון וחצי מכשירים. ולעומתם בזמן הסגירה, החברה רשמה כ- חצי מיליון מכשירים, ירידה משמעותית ומדאיגה. אבל, זה צפוי לאור המתרחש.

לסיכום

בשורה התחתונה: בשורות טובות לצרכנים, ליבואנים, ולחברת אפל עצמה. נכון לרגעים אלה, החברה חזרה לפעילות, וכעת רוב החנויות פתוחות ומחכות לקונים. ואנחנו? מקווים שהחנויות לא יסגרו בשנית. ועדיין, ישמרו על הבטיחות של הקונים.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker