פרסום באינטרנט לעסקים קטנים

פרסום באינטרנט לעסקים קטנים
דרג את הכתבה

כיום האינטרנט רבוי בפרסומות והצעות מפתות, בואו לקדם בפייסבוק, בואו לעשות קידום בגוגל, בואו לעשות באינסטגרם, אז מה באמת עובד? איך זה בכלל עובד? מה אני צריך בשביל העסק שלי? כל הפתרונות למענכם במאמר הבא.

קידום אורגני בגוגל

אין ספק שכאשר מדובר על גוגל מדברים על החשיפה הגדולה מכולן, כמעט אין בנאדם שלא מכיר או לא משתמש לפחות פעם אחת ביום בגוגל, לפעמים אפילו בשביל לבדוק מזג אוויר, זה רק מסביר לכם כמה מנוע החיפוש יכול לסייע לכם בקידום העסק שלכם. קידום אורגני בגוגל הוא קידום "טבעי" זאת אומרת שמקדם האתרים אחראי לביצוע פעולות מורכבות באתר ומחוצה לו במשך מספר חודשים על מנת שתראו תוצאות, בדרך כלל על מנת לראות תוצאות של קידום אורגני תאלצו לחכות בין 6-10 חודשים לתוצאות, בתחומים פחות תחרותיים זה יכול להיות גם פחות ובתחומים עם יותר תחרות יכול להיות אפילו יותר.

קידום אתרים ממומן

בשונה מקידום אורגני, קידום ממומן בעצם מאפשר לכם לקבל חשיפה מיידית, אתם משלמים כסף עבור כל הקלקה על המודעה שלכם ואתם מופיעים מיד בגוגל, כיום בזכות הממשק המצוין של גוגל ADS ניתן להפיק קמפיין ממומן ממש לבד, וכמובן יש גם תמיכה של גוגל להסברים, ישנם מילים שהקלקה עולה זול (יכול להיות גם חצי שקל להקלקה) ויש מילים שהתשלום עבור הקלקה יכול להגיע עד ל-100 שקלים.. אז קודם בדקו היטב, במידה ואתם זקוקים לייעוץ מקצועי ניתן לפנות לאנשי מקצוע מתאימים שמתעסקים בקמפיינים ממומנים בגוגל.

קידום בפייסבוק

פייסבוק כידוע לכם היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם שמונה למעלה מ-2 מיליארד משתמשים כיום, זאת אומרת שהחשיפה היא כל-כך גדולה שאי אפשר לשלול את האופציה של קידום בפייסבוק, גם בפייסבוק יש קידום אורגני וקידום ממומן, מומלץ לשלב את שתיהם על מנת להפיק תוצאות איכותיות יותר, בפייסבוק יש מגוון דרכים, אפשר לשלם על הקלקה, אפשר לשלם לפי צפייה, ועוד מגוון דרכים, בדיוק כמו בגוגל אפשר להפעיל את הקמפיין על אזור מסוים בארץ, על קהל יעד מסוים, לדוגמא במידה ואתם מוכרים לדוגמא "תרופה" לגילאי 30-45 תוכלו לבחור שרק אלה יראו את המודעה שלכם.

קידום באינסטגרם

אינסטגרם נוצרה אי שם בשנת 2010, ונקנתה על פייסבוק בשנת 2012 תמורת מיליארד דולר, האמת שזה די זול כי אינסטגרם תפסה תאוצה מהר מאוד והיא כלי מצוין לפרסום כיום בשנת 2019, בגלל שאינסטגרם שייכת לפייסבוק אתם יכולים להגדיר בהגדרות הפרסום של קמפיין פייסבוק גם אפשרות לפרסם באינסטגרם, העצה שלנו היא תמיד להתייעץ עם אנשים אשר מבינים בקמפיינים, בתחום הזה חשוב ניסיון.

 האם מומלץ לעשות זאת לבד?

לא מומלץ לעשות שום קמפיין לבד (לפחות לא בהתחלה) כדאי ללמוד ולפנות לאנשי מקצוע אשר מתעסקים בפרסום באינטרנט על מנת לסייע לכם בתחילת התהליך, על מנת שתוכלו לראות מה הפרסום האפקטיבי ביותר עבורכם, שיהיה בהצלחה.

המאמר מוגש מטעם חברת ברנולי לפרטים נוספים כנסו לאתר החברה www.bernoli.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *