כתבות ממומנות

שאלות ותשובות בנושא מצלמה לרכב

cardvr

תוכן עניינים

עד לאיזו רמה יכולה להגיע רמת התיעוד?

מאחר ואנו נמצאים בעידן מתקדם כל כך, הרי שרבים כבר לא מופתעים לראות מצלמות רכב שמצלמות גם ברמה של Full HD. יש לזכור שחשוב מאוד לקנות מצלמה עם רזולוציה גבוהה מאחר וכך קל יותר להוכיח את עמדת הנהג מול גורמי האכיפה והחוק.

האם יש בשוק זיופים וחיקויים?

למרבה הצער, יש חיקויים וזיופים בשוק העולמי והישראלי. הדבר אומר שחשוב לרכוש מצלמה לרכב רק ממי שנחשב ליבואן רשמי ולמי שעובד מול יבואנים אמיתיים של המוצר. בנוסף, רק רכישה של מצלמת רכב בעלת שם מותג חזק, תאפשר לנהג ליהנות ממוצר שהינו גם אמין וגם מתקדם טכנולוגית וקל מאוד לשימוש.

למה עדיף להתייחס יותר, לחומרה או לפונקציות?

מצלמת רכב איכותית היא שילוב של שני גורמים אלו. זאת מאחר והחומרה מאפשרת התמודדות עם עבודה במעלות חום גבוהות ויציבות לאורך זמן. הפונקציות הטכנולוגיות חשובות הן בשל כך שהן תורמות לרמת תיעוד גבוהה, הן בזכות כך שהן פועלות אוטומטית בלא מעט מקרים, והן בשל יכולתן להקל על התפעול שנדרש מהנהג.

האם אפשר להשתמש במצלמה רק ברכב?

דגמים איכותיים של מצלמות לרכב מאפשרים שליפה של המצלמה מחוץ לתושבת שלה וצילום איתה (ברמה די גבוהה) במקומות שמחוץ לרכב. הדבר מקל כשרוצים לתעד עוד מידע חשוב שמתרחש מחוץ לרכב או מעט הרחק מהרכב. חשוב לשים לב שצורת החיבור למצבר צריכה להיות כזו שתאפשר עבודה עם מצלמה כזו בהתאם לצורך.

עד כמה המצלמה יכולה לעזור בהתמודדות מול גופים שונים?

רבים כבר רואים כיצד הם יכולים להציג תיעוד קביל הן מול שוטר שעוצר אותם, מול שופט בבית משפט לתעבורה, וגם מול רשויות, מועצות ועוד גורמים שאליהם הם רוצים להפנות תלונה או דרישה מסוימות. בל נשכח שלא תמיד מדובר בהצגת ראייה לבית המשפט לגבי עבירת תנועה, אלא שלעתים במהלך נסיעה ניתן לתעד דברים שיכולים ליצור שינוי בדרך שנסללה בצורה לא בטוחה וכד'.

כיצד ניתן ליהנות מצילום של כמה שיותר פרטים?

קליטת כמה שיותר פרטים בכל צילום היא דבר חשוב מאוד שמקל על הוכחת טענותיו של כל נהג. היום יש מצלמות רכב שמציגות זווית צילום רחבה מאוד. ככל שזווית הצילום תהיה גדולה יותר, כך שטח הכיסוי של המצלמה יהיה גדול, וכמעט שום דבר לא ייעלם מעיניה של המצלמה.

האם ניתן לצלם גם בלילה?

בזכות טכנולוגיה גבוהה שמשולבת במצלמות איכותיות של חברות מובילות אפשר למצוא היום דגמים שמצלמים הן בלילה והן בתנאי ראייה ירודים מאוד. אם בודקים דגם מסוים שמציג את טכנולוגיית WDR(טווח דינאמי רחב), עדשה שכוללת מספר שכבות וצמצם גדול (F2.0 ומטה), הרי שאפשר להיות בטוחים ברמת התיעוד במהלך כל שעות היממה ובתנאי מזג אוויר מגוונים וחריגים.

כתבות דומות

3 תגובות

  1. כיצד עובדת המצלמה ,האם לאחר שכרטיס הזיכרון מלא המצלמה אינה מצלמת ,האם בכל פעם שכרטיס הזיכרון מלא הכל נמחק ומתחיל לצלם מהתחלה ,יש לי כרטיס זיכרון של 32 גב לכמה זמן זה מספיק לצילום ,
    תודה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker